Followers

Tuesday, January 10, 2012

naik seri

kemana je aku pergi...ayat yang sama aku dengar
jenuh gak mau melayan. aku sendiri pun tak tau tang mana yang serinya.tapi aku hanya mampu tersenyum dan mengaminkan doa-doa kalian.

siapa sangka..especeli aku sendiri la.memang tak sangka sangat pun.bila macam ni betullah orang selalu cakap kita hanya mampu merancang Tuhan yang menentukan. itu sebab sekali lagi aku nak cakap yang aku tak sangka.

hari penting tidak lama je lagi...orang sume sibuk balik cuti nanti aku pun sibuk jugak balik. balik bukan untuk bercuti cuma membuat sedikit persiapan yang tertunda untuk majlis penting.tapi belum yang betul-betul penting lagi pun.ehehehe.. huuhhh...berdebar dah sikit-sikit.

cuma sehari dua yang lepas, abah meluahkan perasaan dia dalam sebak, dia berkata "sungguh berat hati mahu melepaskan aku iaitu anak perempuan tunggalnya ini,namun sudah fitrah hati perlu rela."


aduhh...speechless aku seketika kerana aku cuba meletakkan diri aku pada diri abah. aku cuba memahami perasaan dia. T_T


tuk sedapkan hati dia, seorang anak tetap tidak akan berubah sebagai seorang anak.lagipun aku belum 100% akan berubah status.keh keh keh

pape pun semoga segalanya tidak menganggu aku untuk meneruskan kajian tindakan pada tahun akhir ni.







p/s: kebizian rasanya sudah makin terkawal.entry kali ni adalah jawapan pada entry lepas SINI

26 comments:

dill said...

nak komen ape ye?

tahniah!

sesuai tak?

dill.

Titisan Hujan said...

eheheh

tme kasih.sesuai la kot.

PK said...

naik seri tu, naik pelamin ke? tahniah lerr.. sentiasa berseri seri.

Afida Anuar said...

Mabrukk ya Ukhti!...

jangan lupa jemput hri bahagianya nnti;)

Potrait Admirer said...

salam .. nice pic ..

taliff said...

The Best Word Is TAHNIAAH! ^^

delarocha said...

semoga dipermudahkan urusan

Titisan Hujan said...

PK
lom lg..insyallah xda aral smpai la masanya

afida anuar
alhamdulillah..luar jangkaan TH kak.akak mesti dijemput lah

Potrait Admirer
itu pic pinjam..snd punye lom snap lg

Titisan Hujan said...

taliff
thax a lot ^^,

delarocha
insyallah..tme kasih ^^,

ixora einstein said...

wah, tahniah kak TH. :)

fuad ansari said...

tahniah.. (",)

semoga dipermudahkan..

patutla tiba2 ada bau nasi minyak bila singgah blog ni..

gambar profile pun dah berubah nampaknya.. (",)

khaifaiz said...

dah nak e-day ker... ke wedding2... tahniah la

penjajah minda said...

hepi le tue.hehe semoga selamat segala.

Ayu Azuri said...

hehe

insyallah , tak ada aral , masa majlis nanti adik datang ye kak . . dah rindu - rinduan nak jumpe nih . .hehehe

khairul said...

abg tolong make up sini..utk menambahkan seriii

Tukang Karut said...

nak komen ape ye?

tahniah!

sesuai tak?

Tukang Karut.

emieysandra said...

ehem ehem!

Waqheh said...

gua pun tatau nak komen pe..tapi gua tulis jugaklah dlm kotak komen lu ni...

ORLANDO AHMAD said...

nak komen ape ye?

tahniah!

sesuai tak?

Tukang Karut, eh orlando

;)

blog-tips-kurus said...

jaga diri ye.. darah manis, jgn bagi nyamok gigit tau!!

ZORA said...

semoga berbahagia di samping si dia..:)

Titisan Hujan said...

trima kasih buat semua kawan2
doakan semoga segala urusan dipermudahkan

Tuan Cimot said...

thniah..mudh2an kta yg prempuan ni lps kawen kena ikut suami tp kalau boleh jgn abaikan ibubapa kan..

a.samad jaafar said...

tahniah geng.. berita gembira tu.. moga segalanya berjalan lancar...

liyana said...

owh...
thniah kak
semoga dipermu8dahkan segala urusan...

sis92 said...

nak komen apa yek?

tahniah !
hehe tiru ayat2 di atas :)

semoga dipermudahkan segala urusan :)