Followers

Monday, March 10, 2014

suara si kecil

kesibukan membuatkan blog ni lama tak berupdate.
tapi mujur juga kiranya masih lagi boleh curi-curi baca blog kengkawan...


sedar tak sedar dah setahun 4 hari si kecil aku pergi...
semalam baru je cakap kat suami "kalau la dia ada skang mesti baru bertatih nak jalan ni"
tapi tak pe lah..kami dah redha
di sana lagi aman

rindu juga sebenarnya pada jiwa itu...
makin terasa rindu bila hujung minggu anak-anak saudara datang bercuti kat rumah...pulang saja mereka aku rasa kosong sangat rumah kami
dah tak da suara anak-anak...sunyi kan

5 comments:

Tukang Karut said...

tak dan proses yang baru ke? dah setahun dah... dah boleh sangat tu...

Khai faiz said...

moga kebahagian tu tiba nanti TH

Titisan Hujan said...

TK - bkn xdan..xda rzki

Khai - insyallah..amin2

Norizan J said...

InsyaAllah akan ada gantinya... si kecil akan menunggu di ointu syurga..

Bitt (doubeIS) said...

mcm sedih je bunyinya...salam kenal..1st time singgah n follow...