Followers

Wednesday, March 19, 2014

hasilnyaa

bergambar dulu sebelum lawan

bebudak ni blur je awal-awal main.tapi cam profesional pun da gak

jenuh ajar budak2 istimewa ni..perlukan kesabaran.tapi seronok =)

ni kapten..bangga sebab menang

ini!!!

aku teruja tengok menda alah ini ^__^

saat ini paling aku tak suka..PENALTI sebab 2-2

bekas murid aku yg kini dh ke smk...juga bekas pemain futsal terbaik kebangsaan.jumpa disini..tersenyum jee dia

dari penalti tu nasib kami sebagai naib juara

futsal peringkat zon. naib juara dan tempat ketiga. tahniah!!

ini je yang sempat kumpul..yg lain semua dh blah.zon sentul.

futsal - naib juara dan tempat ke 3..bola jaring tempat ke 3. ok la tu...



alhamdulillah...inilah hasilnya..
selama 2 minggu berpanas melatih anak-anak ini untuk menjadi juara. ini tahun pertama menjadi jurulatih untuk anak-anak istimewa. tapi latih untuk bola jaring je la. futsal memang aku tak reti. nak main x reti juga.kaki bangku.ehehe

apa yang aku tahu selama melatih mereka ni satu je...kena SABAR
agak menguji kesabaran. tidak seperti melatih murid-murid biasa.

maklum...ajar hari ini. esok dah lupa. hari-hari nak kena mula dari 0.
apa pun aku gembira akan hasil ini.. OK lah kan tahun lepas sampai separuh akhir je. tahun ni tempat ke tiga. tahun depan mana tau ada rezeki boleh jadi juara.

dan aku mengaku.
aku sangat bercita-cita tinggi..apa jua acara yang masuk kena menang!! itu lah perangai aku dari zaman sekolah lagi. ngeeee~~~~

6 comments:

ewanthology said...

berbaloi :-)

Ann Ishak said...

tercapai apa yang dihajati :)

Bitt (doubeIS) said...

owhh tahniah!

Tukang Karut said...

sangat mencabar ek... kalau hari2 aku rasa aku boleh naik darah kot...

Titisan Hujan said...

ewanthology - terasa berbaloi la jugak dgn masa latihan

ann ishak - separuh tercapai.nak juara.hahaha

bitt - macih2

TK - sgt mcabar..hari2 nk kna ulang benda yg sama.btw heaven dk nga bdk2 ni.xkn naik drh punye

Khai faiz said...

jd jurulatih... kalu aku boleh jadi juruletih je la