Followers

Wednesday, August 8, 2012

putus kawan

ayiooo...
khuciwa sungguh...
2 orang kawan baik aku dah remove aku dalam friend list fb dorang.
patotlah sepi je lepas dapat ucapan congret dulu.


nak tau kenapa?
sebab aku dah kawin.hohohoho..
tensen ahh.
bukan ke kita dah cam adik beradik??aishhh.. (-_-!!)

tak dapat pegang prinsip sungguh...berkawan selama-selamanya.xpe..xpe.aku dah khuciwa.moga korang bahagialah dikala kita tidak lagi bersama. tidak lagi seronok 2 ronok 3 ronok cam dulu lagi. tiada lagi kala susah dan senang. cepatlah bertemu bidadari hati ye kawan..aku sentiasa doakan.

sob sob sob T_T







p/s:bila prinsip ternoda.kecewa hati ini. "sekali berkawan,dunia akhiratlah akan berkawan."

29 comments:

Anum said...

ermmmmmmmmm

Tukang Karut said...

cari kawan lain la...

izfanora said...

sorry to say.. dorg bukan sahabat yang baik.

but, think +ve. mungkin mereka cemburu dan sedih bila ada orang lain di sisi kamu selain mereka. :)

HAdira Kifly said...

hohoho.. tidakku sangka...

khaifaiz said...

ala... kami2 ni kan ada... tok sah la khuciwa sgt

HiDa said...

ada gak mcm tu ya.. ptutnya doakanlah yg terbaik..

apa2 pun selamat pegnantin baru TH..

Titisan Hujan said...

anum - ^_^

tukang karut - nak kawan nga TK la plak

izfanora - hmm..xtau la.sedih gk lau ikt hati

hadira kifly - akak lg la xsgka dik

khaifaiz - hehehe...tu la.sib baik kwn2 kt sini ada.baik2 lak tu


hida - xtau la hida.tme kasih tau

shameel Iskandar said...

mungkin mrk tak faham makna persahabatan..

fuad ansari said...

pelik pulak kalau tiba2 nak putus kawan sebab dah kawin...

kawan lelaki ke kawan perempuan tu? (",)

Asrul "iLham" Sany said...

antara sb sy lone ranger

Titisan Hujan said...

shameel - xtau lah nak cakap

fuad ansari - kawan lelaki.tapi dh lama sgt kenal.huhuhu

asrul - TH ingt nak lon ranger gk tapi xboleh dh.dh ade suami.hihihiih

the malay male said...

hanya kerana berkahwin??? ish ish ish sebab tu pun boleh putus kawan yee

si para para said...

anggaplah dia masih kawan setia walau dia anggap kita sebagai lawan barunya...
niat hati yang tulis di lihat tuhan. bukankah tuhan itu sangat bencikan permusuhan; memutuskan tali persahabatan...
dan doa moga semuanya kembali baik baik shaja seperti dulu kala...

Titisan Hujan said...

the malay male - huhu..mgkin dulu niat mereka pernah ditolak.barangkali...

si para-para - mudah2an.nak kontek balik pn terasa sudah ada batasnya sebagai isteri org.jd TH perlulah biarkan begini

Muttallif said...
This comment has been removed by the author.
Muttallif said...

Lepas kawen, terus remove? Tiada salah jika berkawan bukan?

Hans said...

pelik juga tu
apa salahnya kalau kahwin
xapa
cari kawan yang betul2 nak berkawan pasnih :-)

yana halim said...

adehhh.....ada jugak org macam nih. sabo ye. 2 pergi, berpuluh2 yg datang add le kat fb ye... :)

missSenget said...

eh..?? kene remove sbb kahwin..??


lelaki eh 2org kwn baik tu..?

huhuh...

xpe lah..meh kwn dgn kite..

Titisan Hujan said...

mutaliff - xtau la nak cakap ^^,

hans - ni pasal kena berkawan dgn semua org.pergi sorang.yg lain ada lagi

yana halim - rmai add kt fb pn lau cm pelik2 je xaprve gk.hihih

missSenget - meh2..kite kwn ^^,

Hans said...

yups
betul tu
:-)

khairul said...

heran betul kan ..x kan sbb dh kawen nk tinggalkan kwn2 kan

liyana said...

hmm..just because of akak dh khwin??

xpe2..sy ade..hihihi

anamizu kaito said...

haiyo.. dah KAWEN trus dorang remove??? perhhh gile ahhhh ~

speechless plak ana..

Tukang Karut said...

link baru t-karut.blogspot.com

Arham Md Ali said...

Awat leh jadi camtu? Kawan lain jantina ke?

Semut Senyum said...

uit... sampai macam tu sekali? hnya kerana telah kahwin? tidak boleh diterima la mcm ni....

a.samad jaafar said...

Boleh plak gitu.. patutnya sahabat tumpang gembira dan doakan yang terbaik utk sahabatnya...

dEdEQ dE wIshEs said...

APA BEZA BERKAWAN DGN ORG DA NIKAH ? CIKIT JE KOT BEZA .. XPAT KUA SAME2 SLALU .. TP XKAN SMPAI NK PUTUS KAWAN KOT .. MEMANG MELAMPAU LA JUGAK .. LEH NILAI MNE SAHABAT N MANE KAWAN .