Followers

Saturday, August 11, 2012

andai aku milikinya

ouh...alangkah indahnya hidup jika aku miliki ini

tengok kat fb ler ni




whoaaaaa....bestnya...bestnya.senang nak siapkan tesis kalau aku telah memiliki ini ruang. ^_^











p/s:memupuk sikap semangat untuk mencari literatur.dalam hati selalu cakap "sangat la seronok buat tesis ni"

13 comments:

the malay male said...

byk sgt buku nya...takut tak terbaca :-)

Cikgu Ma said...

saya dh lalui semua ni..hehe

HAdira Kifly said...

Selamat Maju jaya Kak Am. hehehehe :P

blog-tips-kurus said...

jenuh le nak kemas yg paling atas tu dear.. sakit tengkok ooo! :-)

caliph shuriken said...

bestnya klau kt umah ada satu cmni ^^

penjajah minda said...

kalau anai-anai tengok nie, perghhh

si para para said...

err satu biji buku dulu boleh tak? macam tak habis je nak baca.hehe

kalau ada satu ruang macam ni dalam rumah alangkah terbaiknya....

Hans said...

hehehe
good luck menyiapkan thesis :-)

Tukang Karut said...

owh... boleh tidur di sini jugak...

khaifaiz said...

satu jam satu buku jawabnya....

Asrul "iLham" Sany said...

sy nak pustaka komik hahaha...

LelakiSemalam said...

sexy sangat tempat ni,,,hehe

a.samad jaafar said...

meh saya tolong siapkan..meh !