Followers

Wednesday, June 13, 2012

::Wordless Wednesday::18#

tangan mengigil masa ni.t/t pn dh xcam t/t





warna pilihan abah


alhamdulillah, segalanya berjalan dengan lancar. dan aku gembira sangat dapat menjadi sebahagian dalam keluarga suami. setelah banyak dugaan yang terpaksa dihadapi, akhirnya kami disatukan juga. 2 hari lagi kami akan berjauhan...untuk melaksanakan tanggungjawab masing-masing. raya nanti lah akan berjumpa kembali. insyallah

9 comments:

lieynanilaz said...

tahniah!!...

HAdira Kifly said...

hohoho.. lama tu kena berpisah.. huhuhu..
Selamat pengantin baru Kak TH.. :)

cik marikh said...

tahniah!
semoga awak dan suami dirahmati dan diberkati Allah..alhamdulillah, syukur. =)

fuad ansari said...

tahniah..... selamat menjadi isteri mithali...

moga lebih mudah 'melangkah ke sana'(syurga) (",)

khaifaiz said...

wah tahniah... selamat pengantin baru

Jamal Ali said...

Semoga kekal hingga ke sorga Ilahi~

p/s: Nanti ya saya beri Rintik-rintik Hanya Singgah untuk hadiah (maaflah, hadiahnya tak seberapa).

hani said...

kau sama macam aku huhu...

aku pun ditinggal seminggu selepas nikah. 1hb aritu nikah. 10 hb asben aku dah keje kat sarawak

raya kang baru balik.

meh share2 bahu meh... sob sob!!!

shameel Iskandar said...

Tahniah.
Barakallahulakuma wa baraka alaikuma wa jama'a bainakuma filkhair

N.u.R.u.L A.i.N.i.e ~ said...

wahh da kawen rupenye...
maybe sbb da lme x jelajah blog kamu :)
pape pon congrates dear.
moga Allah memberkati kalian berdua.
hope cpt2 dpt baby yer :)