Followers

Wednesday, March 7, 2012

::Wordless Wednesday::16#












p/s:orang selalu tanya aku..pe yang paling aku tak suka?aku akan jawab..aku paling tak suka menangis.sebab bila aku dah menangis aku akan payah nak berhenti.sebab tu orang jarang tengok aku menangis.termasuk lah fmly aku sendiri.

12 comments:

si ngokngek said...

aku tak suka nangis,sbb lepas nangis konfon ngantuk..haha

Tukang Karut said...

jangan menagis.... nanti banjir...

Titisan Hujan said...

si ngokngek
hahaha..btol2
mmg lpas ngis akn ngtuk

TK
xngis t stress TK

fuad ansari said...

TH kalau menangis, mana satu air mata, mana satu air hujan pun silap2 orang lain tak leh nak bezakan.. (",)

dikatakan, mata yang menangis dek kerana takut kepada Allah swt, diharamkan api neraka terhadap mata tersebut.. (",)

khairul said...

DH LAMA ABG X NANGIS

HiDa said...

saya ni mudah tersentuh.. airmata pun tanpa di paksa akan mencurah... kadang cuba kawal tpi sukar dan tak terkawal.. cuma, bila airmata bercucuran tu duduk bersendirian.. tpi tetap ketahuan sbb mata mudah bengkak bila menangis.. :)

sea_lavender said...

tak ske menangis ek~~
tpi ingt menangis air mata kegembiraan tu perlu hehehe..
dlu sea_lavender ratu air mata zaman sekolah ngeee

lieynanilaz said...

aku ni cengeng...haha!!..

zati embong said...

kalau cm2,bl TH menangis,mesti bnda yg jadi 2 betul2 menyedihkan rite?

delarocha said...

kadangkala klu nak nangis ni tak leh ditahan2

Titisan Hujan said...

fuad ansari
ehehhe..cm tau2 je ustaz ni yer


*air mata taubat

khairul
hmm...lelaki mmg.pyh sgt nk nangis.malu.kan kan

hida
TH bl nak nangis tapi tak dapat nangis tu yg stress

Titisan Hujan said...

sea_lavender
entah laaa..mmg hati keras kot.

lieynanilaz
lebih la kita ni kot

zati embong
a ah..yg paling sng bila mlibatkan fmly

delarocha
alangkah lega bila dh menangis