Followers

Sunday, December 18, 2011

derhaka ke anak camni??

pak abu: kau betul-betul anak yang derhaka..!!
ahmad : bila saya derhaka pada bapak?
pak abu: bapak haus nak minum susu. kenapa kau tak berikan?
ahmad : macam mna saya nak beri, bapak mintak susu bini saya
pak abu: salahkah bapak mintak?
ahmad: memang salah pun
pak abu: kau jangan berkira sangat dengan bapak! dulu kau masih kecil kau hisap susu bini bapak ada bapak kisah????












 rujukan: EVA



p/s: sementara aku punya masa bersama kedua orang tua aku sekarang ni..aku cuba jadi anak yang baik dan terbaik.walaupun menghadapi karenah abah terutamanya sangat mencabar.ehehehe







17 comments:

blog-tips-kurus said...

usah berkira dengan abah anda. hehe!

delarocha said...

melampau sangat permintaan bapaknye tuuuu... huhu

dill said...

aih....bapak..ooiiii

dill.

zati embong said...

haha..kalau mcm 2, jawapan mesti baik nk kena balas balik.

Ayu Azuri said...

adeh . . ni dah jadi kes lain dah ni . . huhuhu

Tukang Karut said...

errr... nak komen cam mana ni...

Afida Anuar said...

eh eh...

emieysandra said...

haha..kenapa ng abah? suh die bersabar..sat je lagikkk! :P

fuad ansari said...

ahmad leh jawab..

ahmad pun ada susu jugak, nape bapak taknak.. tapi masin sikit la.. (",)

~SaL IjOu~ said...

haha..bapak..bapak~

Rain said...

susah ni..

Cikgu Ma said...

tu la ahmad minum susu bini bapak..kang bapak tuntut balik...hehe

a.samad jaafar said...

hahahaha.... nak gi mintak kat jiran la kejap..

intan.maisarah said...

sabar aja dengan karenah orang tua
berkat hidup :)

HEROICzero said...

klau yg ini memang mencabar . fikir dua kali juga ni! haha

Waqheh said...

hahaa....

si ngokngek said...

apa salah bini dia,hahaha

mampuih!!