Followers

Sunday, November 13, 2011

toyol masa kecik

hari ini
ini adalah post yang kedua,tak penah-penah dibuat oleh aku  =.=''


setelah sekian lama tidak mengenal erti bosan.ntah kenapa tetibe hari ini rasa mahu pecah dada ni. asik berdebar tak tentu hala. lapar barangkali. dan jujur aku betul-betul merasa bosan bila sendirian. sendirian kali ini tak tahu mahu berbuat apa. bukan tiada kerja. ada. banyak. but i can't study anymore. (-_-!!)

hari yang panas, tapi tapak tangan kesejukan. kaki pun sejuk. jantung tengah bekerja keras mengepam darah untuk dihantar keseluruh badan tapi masih kesejukkan.
nak cakap ni simptom demam final exam rasanya tak mungkin.

kebosanan yang tak sepatutnya aku beri peluang untuk bermukim ni memang tak dapat dihalang buat masa sekarang. jadi dengan terbukanya aku telah sign in kembali yahoo messenger lalu menegur sesiapa saja yang tengah mengonline.hahaha.

owh.....setelah sekian lama tidak mengaktifkan ym. melainkan pada malam lepas aku mengstorikan kisah misteri pada sorang budak kecik yang baru kuar wad.dia khusyuk membaca stori aku sambil makan popcorn.tapi untung jugak ada budak kecik nih. ia mengimbau kisah masa kecil aku bersama toyol-toyol yang sedang hangat melakukan penculikan duit  sehinggakan aku sering dimarah oleh abah sebab mengambil duit tanpa kebenaran. huh...padan muka even aku tak pernah berani pun nak minta duit dengan dia apatah lagi menyeluk poket seluar abah.

agak lama kejadian ni berlaku, dan setiapkali duit hilang aku dan adik beradik akan disoal siasat oleh detektif abah.mengigil takut itu mesti walau tak buat. sebab abah macam sarjan pencen tengah melatih geng askar hingusan.

ingatkan kes ni berlaku kat umah aku je. rupanya rumah yang berdekatan turut berlaku....
dan bagaimana kisah ini berakhir aku sendiri tidak pasti.
kini hampir 15tahun kisah ini berlalu. tapi masih segar dalam ingatan

aikk..pe sal tetiba stori sal toyol plak.
memang tahap bosan ini membuatkan aku meracau-racau.







seminggu begini la meja aku..





p/s:abaikan entry diatas.esok mahu melangkah dengan tenang dan menjawab dengan tenang. malam ni hanya perlu review je balik.insyallah.

29 comments:

HEROICzero said...

hahahaha toyol hu ?

good luck =)

Titisan Hujan said...

ekekekek

maceh heroiczero^^,

Waqheh said...

gua zaman study dulu tak penah guna khidmat toyol....keh3

Titisan Hujan said...

haaaa..bru perasan entry ni cm berkait exam dgn toyol








pehh.da jd cm dabel meaning lpas waqheh bg komen.caittttt

dill said...

selamat berjuang! doaku mengiringimu, cikgu!

dill.

Pocket said...

heheh,
mulanya toyol yg nyata,
pas tu toyol yang halus plak..
memang la toyol yang nyata tu kena soal siasat :D

tentang pos lepas pasal sentuh aweks yg blum isteri.
mcm mana pung orang cakap pasal dosa,
yg dok buat tu lagi banyak n lagi besh...
so camana nak wat?
kita bagi anak pompuan tak suka sentuh budak lelaki ngan cara..
'eeiii.. jijik jijik!! aleyaaa jangan dekat tau.. wek!! jijik jijik!!
gitu gitu,
sure berkesan :D

Acik said...

semoga berjaya menjawab ngan baik n mendapat keputusan cemerlang esok. Amin!

intan.maisarah said...

hahaha
dah siap buat toyol ke ni?

MR . ORLANDO AHMAD said...

gud luck... kim salam kat toyol

El-Janna said...

erkkkk

Afida Anuar said...

biasa lah tu, rasa sebelum di uji, semoga sukses!!

oh..toyol toyol....suka sangat amik duit orang!

Titisan Hujan said...

dill
terima kasih ticher dill.nebes ckit2 nie

tomy pocket
mmg kena siasat habis2an la.smpai xleh mkn nasi beb.

sala aweks tu..gud idea gk

Titisan Hujan said...

acik
tme kasih acik.insyallah akan cuba yg terbaik.

intan maisarah
tgh mcari volunteer toyol nie

MR . ORLANDO AHMAD
tme kasih.ni nk kim slm kt toyol betina o jantan neh.keh keh keh

Titisan Hujan said...

El-Janna
yarkk...


Afida Anuar
hidup kalo xuji xde nikmat kan akak.eheheh
toyol memang xpasal kena soal siasat

ILA HonEyBuNNy said...

wahhh...sakan stdy tu...hehe


rilekkk ja malam neh ya..;-)

good luck..

xtau tanya toyol okeh..hehehhe

DuniakuAbstrak said...

ciss

-_______________-""

Gen2Merah said...

ehhh, esok nak ke mana? nak jawab exam SPM gak ye.. ehehehe.. dok exam jangan bawa toyol ye... ngeee

Tukang Karut said...

nampak sangat keserabutannya itu...

Mutiara Bernilai said...

heheh,,dlu time study pun mmg rs gitu,,makin srabut, so makin xley study..

toyol tu,,,jg elok2,, :P

gud luck neh

Bidadari Syurga said...

haish... toyol...

Ct Aja said...

toyol 2 hensem tak..hiihihii

Titisan Hujan said...

ILA HonEyBuNNy
td xdan nk tny toyol.toyol lesap

DuniakuAbstrak
hahahaha..dak kecik da mkn ubt lom erk

Gen2Merah
alamak..kantoi dgn pengawas SPM

Titisan Hujan said...

Tukang Karut
serabut la gk

Mutiara Bernilai
mmg nk kna jga baik2 ni.untung2 dpt jwpn

Bidadari Syurga
comel tau

Titisan Hujan said...

Ct Aja
xensem tp comel.pakai spek lagi.rabun dekat

fuad ansari said...

nampak macam meja pelajar cemerlang je tu... abis setengah air dalam bekas diminum.. (",)

perasan tak, orang yg hidup mencuri ni diorang rasa duit tak cukup2..

duit dah byk, tapi rasa miskin, susah gak kan.. (",)

~SaL IjOu~ said...

akak d abes exam.selamat maju jaya utk kamu ye.jgn wisau2..usaha, doa, redah & tawakkal~ ^^

ghost writer said...

kiranya kau berumur berapa sekarang?masih belasan tahun?

Niena Pengembara Ilahi said...

hehe..sama kalu bosan sgt YM pastu sekejap jelah...bnci msgh mengarut2

sis92 said...

haiyoo nape cite cm tak abis ni

babab kang haha :D

ok good luck :)