Followers

Tuesday, August 9, 2011

::aku::

hmm..malam ni
tersasul lagi...=.=''


nape boleh terluah perkataan BOSAN???


aiii..geram-geram.
sedangkan masa 24jam ni banyak perkara boleh buat.









aku terlalai lagi (-_-!!)
kemon la TH...backtonOrmal




p/s:kalian sering menegur dikala aku terleka.....terima kasih

22 comments:

Miscellaneous Smiles said...

haloo haloo bosan ke nihh,, meh tolong saya nak =D

delarocha said...

kadangkala bosan, bukan kerana tiada apa nak dibuat. tapi bosan kerana asyik buat perkara yang sama.

Tukang Karut said...

guten nacht... zzzzzzzzzz... tidur je la kalau bosan...

Titisan Hujan said...

@Miscellaneous Smiles
tulun pe tu

@delarocha
wah...sgt memahami keadaan TH skg ni

@Tukang Karut
terlalu awal utk tido

farah wahida said...

klau bosan jom gi usha blog saya nak ..

Cik Bell said...

ade ke ? hahaha

Titisan Hujan said...

@farah wahida

jp2..nk p usha

@cik bell

ade2.lupe la tuh
keh keh keh

saya cello191 said...

tq...awk buka minda sy kejap..
sy selalu ckp bosan,padahal masa tu blh ja kita buat perkara yg berfaedeh..
=.="

ORLANDO AHMAD said...

tido enak juga...

Titisan Hujan said...

@saya cello191
welkam...sllu j pesan kt diri ni
tp tersasul gk

@OB
menyusul dh nie
RPH pn xjalan gk.
adehhhhh...

James Alexander said...

kamu kan berbakat dalam lukisan...

corakkan apa saja atas kertas putih, mungkin terhasil karya seni agung...

sea_lavender said...

biasa la kte hamba-Nya... slalu terungkp begitu..sdgkn byk masa utk kte terus kan tngktkn ibdah kpd-Nya... Insya-Allah... memuhasabahkan diri..hindari kata bosan dalam hidup...ingtn buat diri ini juga..

PK said...

bosan.

gua pun agak bosan.

itu pasal gua ada fesbuk

dan tulis blog.

lupa.

Afida Anuar said...

hmmmm....

fuad ansari said...

alhamdulillah.. itu bermakna TH ada banyak masa terluang dan boleh berfikir amal agama mana yang ingin dibuat buat mengisi masa lapang..

ada orang, lagi kesian.. hidup terlalu sibuk dengan dunia sampai tidak ada masa untuk memikirkan perihal agama...

*bercakap untuk diri sendiri.. agar berpada-pada dengan keduniaan..

intan.maisarah said...

setuju dengan james,
kalau bosan
coretkan aaje pada kanvas

si para para said...

kadang kadang kita tak cukup masa untuk buat kerja...
tp ada masa kita kata bosan..

jadi kita kena la hargai waktu bosan tu dengan sesuatu yang bermanfaat..
nanti time kita tak cukup masa, mula la terlompat lompat.hehe

zati embong said...

bosan?jom kita keluar nak?

pembaris said...

mundar mandir saja dalam rumah

Niena Pengembara Ilahi said...

jgn bosan2.. isikan masa yg terluang tu ngan mmbuat plbagai bnda yg berfaedah :)

bca qran ke :)

Niena Pengembara Ilahi said...

jgn bosan2.. isikan masa yg terluang tu ngan mmbuat plbagai bnda yg berfaedah :)

bca qran ke :)

izfanora said...

jgn biar diri kebosanan. :)