Followers

Saturday, May 14, 2011

::nak ambik DADAH::

kenapa kita...
yer..kita
mungkin tak semua...tapi kebanyakkan daripada kita

akan ambik Dadah.....
tapi tak kena pada tempat. dah gian sangat baru nak ambik. kalu tak, lupa diri. tenggelam dengan kesenangan. tenggelam dengan dunia yang sementara. segalanya tenggelam lah....terkadang aku pun. lalai betul bila disuapkan dengan keindahan dunia. hinggakan mencari Dadah dikala perlu. dikala susah..dikala sakit..dikala diuji....

terkadang ambik dadah pada saat-saat memerlukan aje...pe la nak jadi. sepatutnya pape je nak buat mesti ambik dadah. tak kira bila-bila pun. even nak makan pun kena ambik dadah apatah lagi tido.

baiklah....
lepas ni akan terus ambik dadah..tak kire camne pun keadaan aku. nak ambik jugak Dadah tu

ampunkan aku ya Tuhan




akanku senantiasa mengamalkan Doa Awal Doa Akhir ya allaH

 p/s: orang selalu cakap usaha kemudian doa especeli bila nk exam. malah selalunya bila nak dekat exam..baru kalut buat solat hajat...sepatutnya dari awal tahun lagi buat..itulah yang dikatakan DADAH. sentiasa berdoa...

22 comments:

liyana said...

nice entry..igt dadah apela..hehe..
nak amik gakla..

Titisan Hujan said...

hehehe..kasi gimik sikit

emieysandra said...

nak DADAH gak!!

delarocha said...

baca sampai habis baru paham.

huhu

Nasriq said...

hoho... dah kena tipu!

Titisan Hujan said...

emieysandra

bmula detik ini
saat ini
kita dh kena ambik DADAH

Titisan Hujan said...

delarocha

nsib baik paham
TH sgt risau jika pnulisan TH xdifahami

Titisan Hujan said...

Nasriq

tak bermaksud pun utk menipu ~~~
ehehehehe

Mr iz said...

he he he ingat kan betul punya dadah tadi...he he he...dadah ni memang dadah yang ok ketagih pun kira ok..... baru rasa aman...he he he

Ibnbakr said...

doa itu wireless..
setiap masa dan ketika..
Kerana Allah tidak pernah ber"cuti"
mendengar permintaan hamba-hambaNya..
*ingatkan dadah betul td..

zati embong said...

hihi,ingtkn ubat td.huhu

Titisan Hujan said...

Mr Iz

mula2 dgr dri ustaz ni pelik gk
lpas tu

owh...cmtu kaa

hahaha

Titisan Hujan said...

Ibnbakr

tu la.sentiasa online dgn Allah

eheheh...DADAH

Titisan Hujan said...

zati embong

hehehe...online dgn Allah
adalah sebaik2 ubat

ujan panas said...

nalim!!!!.. pahtu eh xkea la kut..
ooo ruponyo.. hehehe panda la dio..

Titisan Hujan said...

ekekekeke..

xberniat pun

Republic Aku said...

dadah yang teristemewa ...free!

Norsha said...

nice...! Ingatkan apa tadi...moga DADAH yg ini membantu bukan membuntu...

Titisan Hujan said...

Republic Aku

yg free ni tkadang dipandang ringan

Titisan Hujan said...

Norsha

amin...tidak akan pernah membuntu

doa
jika lewat dimakbulkan mungkin akhirat kelak akan dapat

HEROICzero said...

hahaha keji !

buat aku berdebar2 jek.

aisyy !!

=)

Titisan Hujan said...

hahahaha...

mana ade.mana ada....
tarik nafas....jgn lepas..
ekekekeke