Followers

Saturday, September 7, 2013

pulut doyan

hmm..tak sabar
tak sabar
nak makan pulut durian!



tima kasih teh..tolong pegi cari doyan pepagi lagi untuk adikmu..
nak ngade-ngade ngan en suami tak boleh.duk jauh sangat.lau tak mesti dia yang kena cari punya..ehehe
tunggu nak balik kampung pun memang tak tau bila...so kita makan la pulut doyan di putrajaya ni je ye

abah pun dah kol tadi tanya bila nak balik...doyan banyak dah masak...
tapi kami-kami ni tak boleh nak balik sekarang ni.jadi abah terpaksa la jual buah doyan tu.memang tak de sape yang nak makan tu...

lau arwah adik ada ni...mesti aku pulun balik..sebab bila ada dia je baru rasa best nak makan doyan.dengan dia je duk berebut nak makan...

hm...rindu plak kt arwah time cenggini...

5 comments:

tenku butang said...

Follower ke : 318
Hai.. Salam Kenal..
done follow.. jom follow blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

the malay male said...

minggu depan cuti 3 hari sebab isnin 'hari malaysia' ... so, boleh lah balik kg..huhu

Hazmin Hamudin said...

kat putrajaya ada pulut durian ke? Memang sedap kalau dapat.

Waqheh said...

sodap ooo...tapi mau sendiri bikin...beli kalu....santan byk kincing punya...ceroi....

Tukang Karut said...

pergh.,... kalau aku kena mau bersila kot ngadap pulut duyan../.