Followers

Wednesday, November 14, 2012

maal hijrah




ehehehe...ni antara kartun yang paling aku suka dan telah menjadi koleksi terbaik. comel sangat-sangat. xpresi pada kartun tu memang sampai.aku salute sangat pada pelukis ni. even sangat simple tapi begitu bermakna dan mendalam mesej yang mahu di sampaikan. ape pun yang aku nak cakap satu je pun malam ni.

SALAM MAAL HIJRAH.

 tadi hanya dapat baca doa awal tahun je, yang akhir tahun tak buat sebab terleka.huhuhuh....
azam baru tahun ni adalah seperti tahun lalu iaitu terus istiqomah dalam satu niat ini.insyallah....

12 comments:

the malay male said...

klu solat 5 waktu dah cukup... Boleh kahwin 4 ke?

محمد رازيق said...

haha. sakit perut aku tgk gambar tuh. salam maal hijrah

Muttallif said...

Betul2 memberi makna mendalam.

Salam ma'al hijrah :)

Tukang Karut said...

erkkkk!!!

Asrul "iLham" Sany said...

yg penting cukup semuanya kannnn

khaifaiz said...

Owh.. Sambil senyum

baby comel said...

Baca sambil tersenyum jgk.. Xmau komen bab yg kawin 4 tu.. 2 cukuplah :)
~Salam Hijrah, maaf sbb follow sini td

HiDa said...

salam maal hijrah TH...
insyaAllah mudah2an...

Cik Muda said...

sampai..sampai maksudnya kartun tu... tapi bagi kaum lelaki yang tak sampai maksud tu, hmmmm.......kene istiqomah la bny2....

a.samad jaafar said...
This comment has been removed by the author.
a.samad jaafar said...

tak dapat bayangkan kalau beristeri 4.. rasional sy mengatakan.. utk diri sy.. sy boleh jd gila ! hihihi..

zazaw said...

belum terlambat lagi kan?
salam maal hijrah
ehehehe