Followers

Saturday, November 3, 2012

hidup kini

alhamdulillah...tesis telah pun dihantar kedai untuk dijilid.
sekarang tinggal 1 paper je lagi nak hadap.isnin ni. 2 paper yang dah lepas memang agak susah tapi tak pe la, tawakal je. asal jangan repeat paper sudah. tak grad aku lau kena repeat paper. ayoyoyo....

1 paper yang tinggal
1 minggu terakhir

pada 9 nov nanti maka tamatlah kisah hidup sebagai siswi di sini. insyallah pada kesempatan lain ingin menjadi siswi lagi.jika dimurahkan rezeki,dipanjangkan umur, diberikan kudrat mahu juga sambung pengajian yang lebih tinggi. jeles tengok orang lain tinggi-tinggi ilmunya dan dapat digunakan untuk orang lain.mahu juga aku jadi begitu.


 


tapi kini, di musim exam, di musim hujan...aku memang kuat makan. baru siap makan dah rasa lapar balik. bila dah kenyang mula mengantuk...habis study nya bila???

incik suami juga la yang jenuh duk ingatkan suh study....aku target sekarang nak cepat habis je. nak balik. tak yah duk jauh-jauh lagi dengan tersayang.ehhehehe...

tambah pula dengan keadaan sekarang. cuma bernasib baik dan alhamdulillah tak mengalami alahan a.k.a morningsick macam ibu-ibu mengandung yang lain.yang aku tahu hanya nak makan dan makan saja. kemudian nak tido. alasannya rasa sangat penat.tapi betul, memang penat bila berkeadaan begini. mungkin beberapa bulan lagi aku akan kembali kepada normal.


hm....baru teringat, lau ada alahan pun satu je kot, bau Dynamo rumate aku. hoh..yang tu kalau tido pun boleh tersedar ada bau busuk.ehehe,mula la pening rumate aku nak sidai kain jauh-jauh.takut aku muntah o pening. tapi aku still leh rilex lagi.






payungsaid:sejak interface baru ni memang aku rasa takde mood  nak blogwalking, nak wat label dsb.tapi aku akan cuba jugak jenguk kengkawan semua....

13 comments:

Unknown said...

good luck selepas ini

Unknown said...

insyallah..tme kasih abg

Dayang Deno said...

all the best! :)

ewanthology said...

Dah abis nanti mesti rindu kehidupan sbg pelajar

Muttallif said...

TH, selamat berjaya! Walaupun dalam keadaan sarat mengandung, masih juga menempuh kepenatan study. Kagum2.

caliph shuriken said...

bz rupanya.. gud luck ^^

Lelaki said...

yg penting perut kenyang ...hehe!

Unknown said...

nak wat camne, semua dah jenis perut melantak, makan je la. hehehe :P

NasQ said...

awal2 ni jaga makan... makan yang baik2 tau...

Waqheh said...

lu belum tamat lg ke..ingt dah lama gua tak kesini lu dah abis blajo..cheyy mcm la gua tinggalkan 2thn..2bulan jer

Asrul "iLham" Sany said...

Tahniah... ;-)

ieza ashaari said...

semoga berjaya.. tahniah dear dah ada 'isi'.. doakan kami yer.. teringin juga rasanya, tapi belum ada rezeki..

shameel Iskandar said...

Semoga berjaya... jika ada ruang dan peluang sambunglah ke peringkat yg lebih tinggi. jgn jadi mcm saya menolak tawaran sambung master gara2 nak cari pengalaman berkerja..