Followers

Monday, October 15, 2012

ada sedih disebalik entri ini

tanggal 12/10/12....tiada apa yang penting sangat pun. tapi akan aku kenang sampai bila-bila.
rasa tak de la layak, tapi mungkin inilah penghargaan selama hampir 5 tahun setengah aku berada di sini. jatuh bangun di sini...dan segalanya bermula di sini. aku tercalon di dalam salah satu anugerah pelajar cemerlang kokurikulum...

hehehe...rasa macam biasa je selama aku bergiat di sini. tidak sangka la pula tercalon. dan pada 12/10/12 tu num kad pengenalan aku telah di sebut oleh pengerusi majlis sebagai pelajar cemerlang kokurikulum dalam bidang unit beruniform.


hooo...berdebar jugak la bila nak pergi ambik anugerah tu....


anugerah pelajar cemerlang kokurikulum



aku memang sejak sekolah rendah lagi sudah bergiat aktif dalam unit beruniform pengakap ni...dan alhamdulillah sekarang dah ada manikayu...ingat dulu,antara pencapaian paling cemerlang aku dalam pengakap ni dapat anugerah pengakap diraja. tapi ni sekali lagi dapat anugerah...

tapi,aku tidak pasti sejauh mana aku mampu pergi dalam pengakap ni. walau inilah yang paling aku suka dan minat.




payung said: rasa rindu pula zaman xpdc pengakap 120km pada tahun 2006.
hujan said: di mana la rakan-rakan seangkatan dulu yang jadi lanun tepi jalan...apa khabar la agaknya.

13 comments:

Anum said...

sayu

izfanora said...

wah, tahniah.. :)

HAdira Kifly said...

Tahniah, kak!

p/s: dah kahwin tak boleh jadi lanun tau..hehehe :P

Tukang Karut said...

lepas ni dah boleh latih lanun lak ek... bila nak dapat anak ni? huhuhuhu

cik marikh said...

tahniah~...
boleh jer jd lanun, lanun dlm ghumah...huuhuh

the malay male said...

tahniah...masa sekolah dulu saya pengakap jgak tapi selalu ponteng latihan kawad..huhuhu

Asrul "iLham" Sany said...

Tahniah ya :-)

khaifaiz said...

tahniah sis....

dulu pengakap gak.. tp jenis yg mls nak aktif... adoila

pembaris said...

masa sekolah dulu ada pengakap laut.pemangkin untukjadik lanun gamaknya

fuad ansari said...

(",)

tahniah...

tak lama lagi leh la ajar anak murid berkawad.. (",)

khairul said...

tahniah dr saya

anamizu kaito said...

"sekali berpengakap, selamanya berpengakap" ! :)

angah arie said...

Tahniah TH.. :)