Followers

Friday, September 21, 2012

mungkin esok akulah yang penyabar itu

memang hidup nak kena marah je kan.
sabarlah..jika ini ketentuan hidup.
moga adalah hikmah tu.



macam la tak biasa kan???



mungkin esok
akulah insan yang paling penyabar.

10 comments:

Tukang Karut said...

sabar je la ek...

the malay male said...

sabar ada ganjarannya...jgn risau

LelakiSemalam said...

haha...faham sangat...

Aku Pencerita said...

mungkin..
*aku sengih
dah selalu sangat berkeadaan sebegitu.
kau mampu kawan.

HAdira Kifly said...

Semoga sabar itu akan datang kepada kita kak.. huhu

ghost writer said...

kena marah tuh makanan hidup.

Asrul "iLham" Sany said...

sabar itu jalan yang terbaik...

nanti orang yang pemarah itu akan nampak sendiri kebodohannya :D

shameel Iskandar said...

Marah itu perlu tapi kena pada tempatnya. Sabar itu perlu tapi kena pada tempatnya. Menempatkan sesuatu bukan pada tempatnya adalah perbuatan yg zalim.

Titisan Hujan said...

hmm..tme kasih semua.moga akulah yg pling sabar diantaranya.



paling tak suka dimarah tanpa sebab kerana aku mungkin boleh jadi selemah-lemahnya

feyza said...

semoga jadi penyabar~