Followers

Wednesday, September 19, 2012

Hotlink bagi..ouh dunia doakan aku

RM0. Tips bayi: Kenapa bayi menangis dll? RM0.10/SMS. Dial *200# > GayaHidup>Kesihatan.Utk Hentikan SMS promo dr 26999,htr KELUAR ke 26999

Sender:
Hotlink@
Messege Centre:
+60120000015
Sent:
19-Sept-2012
11:02:53am





lau dapat twin plak kan...seronok






haaa...rajin pula aku taip balik mesej Hotlink bagi ni. kagum seketika di kala membaca mesej ini. maklum tika mesej ini diterima, aku sibuk disoal oleh kawan tentang perkembangan diri. tentang apa? mestilah SUDAH BERISI belom???


macam tau-tau pula Hotlink ni kan..tetibe aku rasa Hotlink yang temanya merah ini sangatlah comel.
ouh dunia...doakan aku cepat dapat cahaya mata.










payung said:sape la yang tak nak cahaya matakan.cuma rezeki je belum ada lagi.

11 comments:

dill said...

insyaallah, ade tu :)

dill.

HAdira Kifly said...

InsyaAllah, akan ada rezeki tu nanti... :)

Tukang Karut said...

tak pe... usaha kuat lagi... rancang pada waktu subur...

blog-tips-kurus said...

ikut cakap otai TK itu. hoho! :)

the malay male said...

usaha dan doa..insyaAllah :-)

anamizu kaito said...

wahhh ! insyaAllah :)

anamizu kaito said...

wahhh ! insyaAllah :)

Asrul "iLham" Sany said...

nanti adalah rezeki... yg penting berusaha... tak gitu? hohohoho

HiDa said...

anak2 adalah anugerah dariNYA.. sentiasa berdoa, mintak denganNYA... insyaAllah, mudah2an doa TH dan en Suami dimakbulkan... akak juga mendoakan yg terbaik.. amiinn...

Crew Fathi said...

^_^ Nanti ada la tu...
Kena la berdoa pada Allah S.W.T...
Yang penting.. Kesabaran.. =)

Rain said...

tu TK dah bagi tips tu hahaha.. penuh tips dia tu.

semoga TH dimurahkan rezeki untuk cahaya mata..