Followers

Tuesday, July 3, 2012

sebulan jadi isteri suami







9.25 pm tadi genap la sebulan usia perkahwinan aku. masih baru lagi..alhamdulillah. inai pun masih merah lagi di kuku ni. masih lagi mood pengantin baru. tambah pula sudah berjauhan atas tanggungjawab masing-masing. tambahan pula aku kini masih lagi menjadi siswi. ada beberapa bulan saja lagi untuk menghabiskan tuntuntan sebagai seorang pelajar.

gambar diatas telah diberi oleh en suami pada aku pada hari ini. inilah antara peringatan yang terbaik di antara peringtan terbaik yang lain yang dia selalu berikan.




p/s: moga Allah memberkati rumah tanggaku.

14 comments:

the malay male said...

amin..semoga dirahmati rumahtangga kamu.

liyana said...

sweetnye akak~~.hehe

HAdira Kifly said...

Semoga dapat menyempurnakan kekurangan incik suami... :)

blog-tips-kurus said...

kekal selamanya.. :-)

Muttallif said...

Samalah Kita! hehehe.. 2 2 pengantin baru :) Tapi, apapun beryukurlah dengan pasangan yang kita ada, kita akan sentiasa gembira :)

cik marikh said...

lelaki yang baik itu untuk wanita yang baik...

semoga diberkati+dirahmati..=)

syiela said...

sweetnya... selamat pengantin baru..


sama sama lah kita ye

penjajah minda said...

nanti sebelum tido jangan lupa sms mintak maaf kat suami.hehe

Tukang Karut said...

semoga berkekalan...

fuad ansari said...

mesti tak sabar nak habis belajar kan.. leh dok dekat dengan suami.. (",)

emieysandra said...

semoga diberkati..amiin =)

Titisan Hujan said...

the malay male - insyallah.amin.mudah2an

liyana - ^_^

hadira kifly - insyallah.akak harap

blog-tip-kurus - aminn

mutaliff - slmt berbahagia juga pengantin!

cik marikh - moga saling melengkapi

syiela - slmt pgantin baru!!

penjajah minda - sentiasa.insyallah ^^,

TK - insyallah

fuad ansari - ehehe..xsabar sangat

emieysandra - aminnn

ghost writer said...

hai, selamat melayari hidup berdua. tanggungjawab adalah yang terpenting dalam hal lain yang terpenting. saling mendukung sesama.

belum terlambat, selamat pengantin baru, TH. moga hidup terus dirahmati.

a.samad jaafar said...

alhamdulillah... suami yg baik.. rasanya..itu bukan hanya peringatan buat sang isteri, kan?