Followers

Sunday, April 22, 2012

gambar menjadi pengubat rindu

kali  ni tak nak tulis panjang-panjang dah...cuma nak cakap yang aku


SANGAT RINDUKAN KAMU!!!!!!!!


gambar ni umur si rizqi ni baru sehari

ni masa umurnya dah nak masuk 8 bulan...

pepagi dah tersengih depan kamera

ni aku punye keje...baru lepas mandi masa ni..kih kih kih..kawan abang panggil pendekar rizqi


ammar..dilahirkan tidak cukup bulan.cian je tengok dia masa ni.kecik sangat

tengok sekarang...bukan main hensem lagi kan kan

baru pandai jalan..tapi gigi xdak lagi

yang ni pon boleh tahan gak posing depan kamera

saya budak baru nak tumbuh gigi.tapi dah pandai jalan tau!!

p/s : ammar anak buah yang ketiga..rizqi anak buah yang ke lima. zhaffirah anak buah yang keempat (tiada dalam koleksi..dah lama xjumpa)...3 orang ni umurnya berbeza hari je. abang dengan kakak tak de gambar terkini plak.ehehehe.tunggulah bulan 6 ni.insyallah dapat jumpa kalian semua.rindu sangat-sangat.

16 comments:

Muttallif said...

Semua comel2 belaka :)

delarocha said...

comel :-)

happy eim said...

comey...
anak kecil bagaikan kain putih. bersih dr dosa,,^^

Uncle Jonni said...

kiut... huhu

dill said...

comelnye baby!

dill.

beautiful_rose said...

comel2 semua....aku tak ada anak sedara.

Warna Warni Kehidupan said...

cumilnyeeee

shameel Iskandar said...

Cumel sangat, Terus teringat anak saudara kat kampung.

Mila Ahmad said...

cumel2 anak buah kamu :)

iema ackles said...

comey2...
akak saya pun baru je selmat bersalin xcukup bulan mnggu lps

emieysandra said...

sinchan! ehehe..

liyana said...

comel2..hehe

liyana said...

comel2..hehe

khaifaiz said...

owhhh... rindu kt anak buah rupanya... anak sendiri bila lagi?

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

moon pon ngah rindukan anak buah nie.. huhu

Zul Fattah said...

comel.. !!! rindu kat anak buah gak!!