Followers

Sunday, March 4, 2012

R.O.G.O.L

husss....


meremang bulu roma den bila je habis ngaja murid-murid, rakan setugas bercerita tentang anak murid yang baru je aku ajar tadi.

tentang apa??
salah seorang murid aku menggunakan perkataan R.O.G.O.L
tu yang dorang spell kat rakan setugas aku..adoiii, yang boleh meremang bulu roma aku sebab mereka yang punya kekurangan istimewa ni ada perbendaharaan kata tersebut!!!

semalam kami dapat tangkap satu perbuatan tak senonoh salah seorang murid pendidikan khas ni.
memang diluar jangkaan.
aku cuba intebiu murid ni...pada awl dengar ceritanya memang aku tak fikir die dalang.seolah-olah orang lain. tapi bilaa dengar kembali cerita yang dah aku rakam....memang sah dia yang subjek utama.adehhh..

cikgu - camne perkara ni jadi?
murid  - sebenarnya cikgu, saya telah dipukau. saya hilang.terbang ke langit..dia dalam diri saya.saya dalam   diri dia..saya langsung tidak sedar.
cikgu - habis siapa yang peluk siapa ni?
murid - dia yang peluk.
cikgu - kamu kata kamu tak sedar.habis cakap dia yang peluk.camne tu??? (nada da mula geraam)
murid - saya tak sedar tapi hati saya, diri saya kat situ.ada dalam diri die
cikgu -  (-_-!!)


hmm...ni la salah satu part kisah benar. lom tgk video lagi.mau gelak-gelak bila tgk balik. tapi masa sama geram kOt.

konklusi daripada dialog ni menunjukkan murid ni sebenarnya STIM pada masa kejadian. tu pasal yang terbang ke langit bagai..







p/s: bila aku share cite ni nga abang,speechless die jap. lepas tu terbahak-bahak die gelak. ternganga jap aku~~~ ting tong

14 comments:

fuad ansari said...

aduyai... dek kerana dunia tanpa sempadan, murid pendidikan khas juga terkena bahananya.. (",)

bila subjek utama adalah murid pendidikan khas, nak marah salah.. tak marah pun salah.. (",)

delarocha said...

budak2 skrg memang advance

beautiful_rose said...

dulu aku pernah sembang pasal bende ni dgn seorg cikgu psikoligi & mengajar pelajar pendidikkan khas.

mereka tak faham apa sebenarnya y mereka buat.tp mereka ada nafsu walaupun mereka dari gologan istimewa.so,sebaik saja mereka telah mencapai zon akil baligh,perlu awasi dan had kan pergaulan mereka antara lelaki dgn perempuan.

semua org tahu nafsu tak kenal sesiapa.hatta mereka gologan istimewa sekali pun...

a.samad jaafar said...

err...ada org kata, golongan ini nafsunya lebih kuat..betul ke?

zati embong said...

kejap2,jat rasa imaginasi dia cara dia fkir pelik la.huu.tp dia ni lake ke perempuan?

shameel Iskandar said...

sungguh tak sangka murid2 pendiidkan khas pun begini jadinya.

Appaun tahniah krn menjadi guru pendidikan khas. saya kagum dgn guru pendidikan khas dan saya pernah tulis cerpe nyg kemudian disiarkan dlm majalah e@siswa(karangkraf) ttg kisah murid2 pendidikan khas.

http://www.bicaradariaku.com/2010/01/dalam-hati-seorang-guru.html

Tukang Karut said...

erkkk... hati2... jangan salah ajaran lak...

dill said...

hmm..kene usaha lebih untuk nasihatkan diorang kn

dill.

saya cello191 said...

agak pelik jugak cara diorg fikir...

cikgu2 kena pandai handle..

si ngokngek said...

huih,advanced lebih..mcm bahaya pulak

tp mmg tabik lah,nk jaga budak pendidikan khas mmg perlukan kesabarankan

ghost writer said...

dia patut jadi seorang penulis. dia hebat ada imajinasi tingkat tinggi.

Titisan Hujan said...

fuad ansari - itu lah bila dunia tnpa sempadan.knk2 istimewa ni besenya perlukan bimbingan dri ibu bapa.itu yg lebih penting

delarocha - sgt2.tgk la bhsa yg dia guna.bombastik kot

beautiful_rose - btol2..dorg tetap punya rasa itu cuma diorg tak tau je

a.samad jaafar - ada dgr cmtu gk. sbnrnya sama je.cuma diorg mn blh kwl rs tu cm kt yg normal ni

Titisan Hujan said...

zati embong - dia bkn bfikir pelik.tp mmg itu la keistimewaannya.sgt petah berkata-kata

shameel Iskandar - itulah istimewanya mereka.tme kasih incik shameel

TK - ehehe...nk ajar dorg ni bkn sng

dill - mmg kna usaha lebih.hari ni pun dh pggil ibu bapa mereka

Titisan Hujan said...

saya cello191 - betul

si ngokngek - ehehe..awl2 gerun jgk tau.tp ni la asam garam bersama mereka

ghost writer - sgt setuju..dan dia andai tidak tersalah ajaran,TH nmpk dia boleh mjadi org politik yg berjaya.malah pernah tanya cita2nya.dia mahu menjadi seorang bos yg duduk kt kerusi besar.ehehe