Followers

Wednesday, February 22, 2012

::Wordless Wednesday::15#




titisanhujan~~~dalam kepenatan seharian berada disekolah,tambahan tadi sama-sama tengok kartun usop santorian dan upin ipin.gambar ini membuatkan aku tersenyum merindu anak-anak didikku.sudah tidur mungkin mereka sekarang ni.

p/s: anak-anak didikku tidak pernah tengok pun kartun usop santorian..hmmmm...dorang tak kenal pun sape tu usop santorian

6 comments:

dill said...

haha. nostalgia kartun tu

dill.

blog-tips-kurus said...

suka kembar tu, suka usop juga.. :-)

hani said...

tringat si singh!!!

Tukang Karut said...

usop la best... sanggup kena rotan dulu tak nak pi ngaji pasal nak tengok usop sontorian!

khaifaiz said...

Ucop pernah jadi satu fenomena tu...

AzwanRamli said...

hahaha..kreatif giler....