Followers

Thursday, November 10, 2011

::rasa nak lempang je::

SITUASI: malas ke sekolah~~~~


jam sudah pun menunjukkan pukul tujuh pagi.Salim masih lagi berdengkur. ibunya pun segera mengejutkannya untuk ke sekolah.

ibu: Salim... oiiiii Salim....bangun nak.pergi sekolah. dah lambat ni.

Salim: ala mak...Salim tak mau pegi sekolah la

ibu: apa? tak mau pegi sekolah? ok...acu try cube test gtau pesal ko xmau pegi sekolah.

Salim: sebab sume murid tak suka Salim. cikgu-cikgu pun tak suka Salim .

ibu: tu bukan sebab ko tak payah pegi sekolah. cepat bangun sebelum nak kena terajang dek meow meow..

Salim :yelah yelah...tapi dengan syarat. acu try cube test mak bagi alasan nape Salim  kena pegi sekolah

mak: aiii..budak ni aku senduk kang baru tau.Salim dengar alasan dari mak yer. pertama.....ko ni kan dah berusia 50 taun. kedua...Salim ni kan PENGETUA SEKOLAH....!!!!!!


curik dari sorg blogger yg ensem ^^,







rujukan:eva





p/s:bila la nak stat study neh...final nextweek dah.

21 comments:

Gen2Merah said...

wakakakakaka.. kelakar lah plak dialog ni... rupanya pengetua sekolah.. hehehe.
memang padan pun semua murid2 dan guru2 banyak yang tak suka.. ehe

delarocha said...

lek la..pengetua dtg lambat pun takpe... ahakss

fuad ansari said...

pengetua datang lambat, takde sape nak marah.. (",)

slmt study erk.. study ni physologi jugak.. pegang buku dulu.. belek2, lama2 datang la mood study.. (",)

macam jugak kalau nak berzikir, pegang tasbih dulu, tak lama lepas tu, rajin je mulut nak berzikir...

ini apa yg sy rasa je.. tak tau la boleh diaplikasikan utk semua orang atau tak.. (",)

Titisan Hujan said...

gen3merah
ehhe..jd cikgu jgn la cthi pengetua ni

delarocha
pengetua mn blh tnjuk cth xbaik.ehehehe


fuad ansari
baik!tme kasih kongi tips ini ustaz.TH cuba.kot2 berksan.
ok..skg nk off netbok dh!!!

dill said...

hahahaha!!!!!!

dill.

Tukang Karut said...

errrrrrrr rasa... rasa... rasa... tak ada rasa lak...

sis92 said...

haha pengetua takda hal punya datang lambat

semua tengok rasa bangga tau ahaha :D

Edy Fee said...

aik gambar aku ade kat sini lak.hehehe

blog-tips-kurus said...

study last minit le baru thrill!

All the best dear. :-)

Afida Anuar said...

salim tak solat subuh!.. hehe.

moga sukses dalam peperiksaan!;)

shameel Iskandar said...

hahaha. igtkn salim tu pelajar sekolah rendah rupanya pengetua.

liyana said...

hahaha..lame x jenguk blog akak..
akak sihat?:)

HEROICzero said...

kah kah kah kah kah okay , ini nice !

Hans said...

hahaha
aku penah baca
memang tergelak2
means mak dia tu dah tua sangat la kan
dia pun dah 50
hahaha

Pembunuh Tanpa Bayang said...

geli hati.
ingatkan salim ialah budak sekolah.

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..pengetua rupanye..
erkk..malas..patutlah murid & cikgu2 tak suka.. ^_^

Eyka said...

kah kah kah kah :P

okbai! :P

HaiDa HiDa said...

hahaa.. igtkan budak sekolah rendah.. pengetua rupanya..

محمد رازيق said...

haha... macam aku jer ni dulu2... kihkih... nice entry der ;)

emieysandra said...

ish3 salim dah 50tahun upenyer..huhu.

uitt, ingat citer yg ade kaitan ng smlm =.='

sekamar rindu said...

hehehhehe..pagi2 dah membuat saya tergelak..:))