Followers

Wednesday, September 21, 2011

::Wordless Wednesday::7#











p/s: motor ni usianya lebih tua dari aku.dolu-dolu abah aku guna motor ni la cari rezeki tuk besarkan kami adik beradik.sayang ahhhh motor ni.muah muahhhh*gedikss

26 comments:

Waqheh said...

ni kalo jumpa kat gang cari moto klasik boleh buat duit ni....

Anum said...

smartnya
klasik

Niena Pengembara Ilahi said...

hehe...suka tgk mtr klasik,basikal tua pn sama :)

HEROICzero said...

banyak kenangan nya ni . =)

ORLANDO AHMAD said...

klasika dan retro

a.samad jaafar said...

Iskk..nape tak dibaiki dan dijaga? sayang la.. bukan senang nak dpt dah tu..

Afida Anuar said...

kat rumah pakcik..vespa lama..ohh..klasik betul...

Titisan Hujan said...

Waqheh
dh rmai yg bminat ni..tp abah yg xberminat plak..hohoho

Anum
hmm..sgt lama usianya
juga perkhidmatannya

Niena Pengembara Ilahi
hmm...ri tu bru perasan ada beskal tua lam stor

Titisan Hujan said...

HEROICzero
tersangat bykkk....
bl ingt kembali rs lucu ade.sedih ade.pelbagai perasa lah

ORLANDO AHMAD
masih btahan lg tu

Titisan Hujan said...

a.samad jaafar

tiada siapa yg punya ms skg ni tuk repair balik tu.tersadai lam stor skg

*mau tlg repairkan??ehehe

Afida Anuar

wah..suka vespa.tp xpenah pun naik vespa.teringin!

Tukang Karut said...

ayah aku pun ada motor dia dari zaman bujang dulu... hoho...

RepublicAku said...

dulu aku ada sebijik macam ni tapi aku cat ikut kaler army...stylekan...keh3

delarocha said...

byk berjasa moto ni.. simpan buat kenangan

Bijen M. said...

Motor ni boleh wheelie berapa tiang?

shameel Iskandar said...

salam TH.
jgn jual motor ni w/pun peminat motor kalsik nak beli dgn harga yg mahal sbb ia ada nilai sejarah. jadikan ia sebagai kenangan dan bela ia baik-baik.

~SaL IjOu~ said...

kenangan terindah pastinya ya~ ^^

Pembunuh Tanpa Bayang said...

ayah aku punya sebuah kereta toyota corola yang usang berwarna merah.biar punya kereta baru,yang lama tetap kami sayang kerana jasanya.

emieysandra said...

motor yg sgt berjasa ni!

mekasih motor usang, sb awk la sy leh jumpe & kwn ng TH! erkkkk~


hahaha ;P

anamizu said...

wahhh klasiknye :)

intan.maisarah said...

motor usang ini punya nilai yang tak ternilai

dill said...

klasik ah!

dill.

Titisan Hujan said...

Tukang Karut
skg ade lg x TK?leh wt partner.ehehehe

RepublicAku
dulu?
skg p mn?ade lg x?

Titisan Hujan said...

delarocha
sgt byk bjasa dlm mbesarkan TH dan adk beradik 8 yg len

Bijen M.
xbyk pn
hny saploh stgh tiang jaa

ehehehe

Titisan Hujan said...

shameel Iskandar
wslm..tgk gaya pn cmtu la.abah pn cm xnk jual ja bila org tnya

*dia sengaja letak harga yg xlogik

~SaL IjOu~
a ah..sgt byk

Titisan Hujan said...

Pembunuh Tanpa Bayang
ya aku paham...sbb aku pn cmtu gk

emieysandra
eheheh..tau xpe.kalo x kt xkn knl kn kn kn ^^,

Titisan Hujan said...

anamizu
tp da buruk sbb terbiar je kn

intan.maisarah
mmg xternilai

dill
minat brg klasik ke??