Followers

Tuesday, September 20, 2011

::baju kurung biru::

menjejak ke sana..menjejak ke sini. tengok sana..tengok sini.semua cantik.semua segak.
hurm....kalaulah dapat diundurkan masa(ambik post adik)
tapi aku pun rasa sama yang adik aku rasa sekarang ni. kalau la dapat diundurkan masa.aku nak cipta kenangan itu.tapi kali ini tidak.aku dah terlepas.rasanya tahun ni aku terlepas segalanya.adoishhh...tiada guna lagi kan nak menyesal pun. tapi aku tak da la nak menyesal cuma terkilan dengan sikap sendiri.

tahun ni aku tak sambut raya cam orang lain.huhuhu..
tahun ni aku tak raya. aku tak da baju raya,kasut raya,dan segala bagai cam orang lain lah.biskut raya pun bila raya kedua aku ter'rajin buat.malam raya kol 12 baru pegi cari biskut raya.perghhh...tak penah dibuat orang.tapi malam tu best,dapat tengok bunga api dengan seluruh rakyat negeri aku.(part ni je aku rasa eksited) 3 o 4 pagi mungkin,baru aku balik.ditemani hero-hero abah.

baju raya bukan tak cari.4buah negeri di malaysia aku terjah,tapi malang... tak da yang berkenan.(memang nk kena jahit snd,ade ati nk beli yg siap)..cerewet ke aku nie?duit yg d sponsor untuk baju raya aku telah aku habiskan dengan membeli belah tuk raya anak-anak buah aku.huh..puas ati even xda utk diri snd.

hari raya..aku hanya menyepi di rumah.tambahan aku telah kehilangan semua num tepon kengkawan.cuai sangat.selama bercuti aku banyak ditinggalkan kuarga yang pegi beraya.aku yang memilih untuk ditinggalkan sebenarnya.jadi dirumah aku hanya tido,tgk tv,mkn biskut ry.sampailah habis cuti.rutin raya ku sama saja.aku blik hnya tuk bercuti bukan tuk beraya

SEKARANG!!
yer sekarang aku jelez tengok gambar kengkawan beraya sakan dengan pemily dorang.huhuhuhu

 ni kes jelajah album fb kengkawan la ni.sume beraya sakan,aku je yang tak de gmbr kenangan dgn pemily yg bertema biru...pasal nk cari baju kurung biru la ni sampai ke sudah xjumpa2. **memang xpenah ada baju kurung biru ponn(bila dah xsuka biru)






p/s: selamat hari raya untuk semua.maafkan diri ini jika ada tersalah bahasa selama berblog neh.hmm...Encik AyuL da tme tak kad raya buatan saya dengan anak murid??.ngeeee~~~

17 comments:

delarocha said...

suka biru

blog-tips-kurus said...

esok hari Rabu, pakai biru tau! :-)

dill said...

suka biru juge. tapi tahun ni baju raye wane ijau :)

dill.

HEROICzero said...

pernah sukakan biru , entah lama mula pudar .

=)

Titisan Hujan said...

hmm...majoriti sukakan biru.
nk kena blaja sukakan biru lah


esok rabu pakai biru sbb sgt sesuai tuk perdebatan'
malah esok suara2 org yg memakai bju biru adalah sangat merdu.percayalah!eheheh

Afida Anuar said...

Hmm..terharu pula membaca. InsyaAllah tahun depan panjang umur, TH jumpa lagi dengan hari raya, jangan buat macam ni lagi tau. Pi beraya rumah sanak saudara, family, kengkawan semua, amik gambar banyak2..buat kenangan... ok?

akak ada sepasang kurung biru..kosong. Kalau dengar lagu sepasang kurung biru, teringat kurung akak tu.. hehehehe

Titisan Hujan said...

tu la akak...kite rs rugi sgt2 thn ni.tiada harga rasanya bl terlepas peluang ni.


lagu ry feberet tu.spasang kurung biru

Tukang Karut said...

tak suka biru? pelik ni... dari planet mana TH ni? hoho...

Waqheh said...

biru warna kad pengenalan...suka

Titisan Hujan said...

TK
hohohoh..suke biru jgk
dri planet marikh TH nie


Waqheh
ponnnn.....
suka biru

emieysandra said...

suke pink!

eh..pink + biru = cantikkk!


heee ;)

ORLANDO AHMAD said...

baju raya gua kaler biru, hijau dan maroon, sekian

menusuk hati said...

gua pula terpaksa mensedondonkan baju dengan isteri serta mertua sekalian...hijau...uhuk

Titisan Hujan said...

emieysandra
hadoii..pink la plak
pn xminat

ORLANDO AHMAD
ceittt...kemain ry.mgalahkan org pompuan la derr

menusuk hati
haaaa..hijau cantik!

Pocket said...

alahai, tak beraya hanya kerana baju yang diidamkan tak dapat, sampai pat negeri kamu jelajah, pung tak dapat?
memang dah ditakdirkan lah tu.

sila jangan sedih,

Niena Pengembara Ilahi said...

akak pn xde baju raya .. nasib baik abg kasi, pastu xde satu pn gambar raya taun nie

Niena Pengembara Ilahi said...

akak pn xde baju raya .. nasib baik abg kasi, pastu xde satu pn gambar raya taun nie