Followers

Wednesday, September 7, 2011

::Wordless Wednesday::

mural ni xsiap sepenuhnya lagi

kerbau dgn orang tu hasil yang paling aku suka.buat pun ondaspot jaa


orang-orang ni plak idea sorg student aku.kelihatan cam ada bakat dalam seni studnt aku tuh







p/s: mural ni ja yang sempat di buat...idea last minit.dari upin ipin,sawah padi yang jadi.hadoiii.....mengambil masa 2 hari tuk siap.terima kasih pada yang membantu menyiapkan mural ni.














16 comments:

Waqheh said...

dah nak masuk thursday dah titisan ujan...hehee

Titisan Hujan said...

2 jam lg bebeh


hahahaahahahhaa

fuad ansari said...

cantik jugak hasilnya.... TH yg lukis ke?

Tukang Karut said...

hoho... siapa kanak2 ribena yag lukis ni?

delarocha said...

mural ke tu... bukan semua orang ada bakat melukis mural

Titisan Hujan said...

fuad ansari

a ah...tme ksih.tp ni pic xsiap lg.yg da siap btol2 xsmpat nk snap


TK
opkos laaa kanak2 ribena ito
=p

Titisan Hujan said...

delarocha

a ah..ni mural ke3 yg TH buat

shameel Iskandar said...

teringat tika jadi guru praktikel kt kuala ketil kedah dulu. sy dan rakan2 diarahkan buat mural dgn tema sederap melangkah ke hadapan.

Titisan Hujan said...

wahh...agk menarik tu.siap bg tema lg

HEROICzero said...

pic 2nd tu cantik weh . =)

Lea IsNaw! said...

teringin nak lukih mural jugak

Afida Anuar said...

kalau cheq, orang lidi jah pandai lukis. Orang tak lidi tak pandai..kekkee

ORLANDO AHMAD said...

Gua fail melukis...

PK said...

heh! kerja cikgu tadika ke? ke taska?

pembaris said...

pernah lukis muarl masa sekolah rendah.

Umie Artoqiemie said...

sedih tengok lukisan. sayu je kerbau tu..tapi cantik.