Followers

Monday, August 15, 2011

::cinta sayang rindu kasih i miss u::

A bertanya kepada B

A: maaf tumpang tanya,lorong CINTA jalan SAYANG kampung RINDU daerah KASIH SAYANG pekan HATI bandar I MISS U kat mana ye?




B: encik jalan terus ikut jalan ILAHI, nampak simpang tiga masuk belah kanan, ikut jalan NIKAH, sepanjang jalan tu, akan nampak belah kanan, kedai BATAS-BATAS PERGAULAN dan sebelah kiri pasar sibuk sikit, iaitu pasar PERSIAPKAN DIRI, haaa tu tandanya encik berada di jalan betul, semoga selamat sampai!













p/s: terlihat sorang nenek masih gagahkan diri untuk berterawih tadi.insaf2....




25 comments:

saya cello191 said...

nak pegi jugak la pekan i miss u tu..
moga btol jalannya...^^

delarocha said...

selalu mendengar tazkirah, sesungguhnya tazkirah itu adalah signboard untuk kita terus berada di laluan yang betul.

Niena Pengembara Ilahi said...

menarik.. :D

nice ...

Nightroad said...

nice entri....utk renungan diri ini...^^^

dill said...

teringin jua mengembara ke sana.

dill.

Hans said...

entry yg ringkas tapi mendalam maksudnya
nice
:-)

ORLANDO AHMAD said...

betol diri sendiri dulu baru tunjuk jalan kat orang lain

James Alexander said...

wah... ini best... thanks...

RepublicAku said...

tahu tak per...keh3

PK said...

aku pun berjalan kembali.

jalan punya jalan..

papp!!

jumpa Lisa Surihani.

Afida Anuar said...

hmm...aku ni kat jalan mana ni?...

Tukang Karut said...

errr... aku sesat...

fuad ansari said...

kat simpang 3 tu, ramai yg konfius n ikut belah kiri.. patut la pun tak jumpa destinasi.. hurm.. nak wat camne ni ye..

~SaL IjOu~ said...

Alangkah bahagianya jika pekan itu kutemui~

Salam kenal~ =)

Qaseh dalia adelia said...

hehe suka2 ... meaningfull

Hantu Kak Limah said...

baru bace entry ni kt blogger yg lain td...:)

shizuka said...

tak mau tersesat jalan :)

zati embong said...

semoga kita semua selamat sampai

O.o

alif haris said...

nice one !
seriusly i like :)
minta share ye ^^

Lea IsNaw! said...

nice!

betul2..nenek gigih buat terawih 20 rakaat
lea buat 8 je...insaf2

broken_nigina said...

patutlah gua tak jumpa-jumpa,salah jalan rupanya.haha..

Waqheh said...

cukup padat dan tepat...

qamarguyz said...

salam ziarah..
hehE..pernah terbaca ini kat FB..
memang kreatif..
NICE

emieysandra said...

nak pergi jugakkkkkk~
ehehe ;)

ghost writer said...

nak cari jalan illahi..

ouh ia bersebelahan dengan pusat ujian tuhan.