Followers

Wednesday, July 13, 2011

::Wordless Wednesday::#1



p/s: tunggul kayu itu........

15 comments:

ghost writer said...

aku suka sudut gambar ini diambil.ia menggambarkan satu ikatan kukuh pada sesuatu yang rapuh.

Titisan Hujan said...

wah..suka tafsiran ini.
dh lama nk meluahkan.tp xley.pic ni sesajer ter'snap.tgk2 ade nilai plak

ghost writer said...

setiap apa pun tetap ada nilai.

Titisan Hujan said...

tp yg ni len mcm nilai nya ^^,

Niena Pengembara Ilahi said...

sekali tgk cam kepala lutut akak yg kena ikat plak :D

Miscellaneous Smiles said...

ada kat pantai~

Titisan Hujan said...

@Niena Pengembara Ilahi
hahaha..akak2.cmtu ea?
hmmm...nk kna prati btol2 ni

@Miscellaneous Smiles
ni bkn kt pntai tau.

fuad ansari said...

dah macam muka ninja turtle la pulak..

ini aku? said...

okeh wordless..

James Alexander said...

cuba memahami setiap perincian dan butiran dalam gambar tersebut...

hmm...

sorry, mungkin sy cuma lihat ia sebagai bangku tempat duduk sahaja...

Afida Anuar said...

Hmmm...mcm ninja turtle ke? mcm tak je...ke mcm gollum? he he

Nasriq said...

tunggul tetap tunggul selamanya...

RepublicAku said...

sesuatu yg tidak di sangka rupanya sangat bernilai bila di nilai dari sudut pandangan seseorang...

ORLANDO AHMAD AL BUAYAK said...

buat pukol student2 gua sedap gak ni

Norsha said...

jangan jadi tunggul....