Followers

Wednesday, July 20, 2011

::Wordless Wednesday ::#3

spider gergasi pandangan belakang

spider gergasi pandangan sisi




p/s: ni la hasil kerja adik aku sampai luka teruk jejari seninya......tapi ni antara hasilnya yang terbaik bagi aku

24 comments:

ORLANDO AHMAD said...

cantik nyer... kim salam adik

Niena Pengembara Ilahi said...

cantiknye :D

Tukang Karut said...

kirim salam jugak dengan adik...

hanjila said...

hebat (:

CassiaSiamea said...

mmg hebat!!

blog-tips-kurus said...

seni sungguh.. dulu saye yg tak kreatif ni prnh jd seketari Kelab Seni. hehe..! :-)

James Alexander said...

boleh jual atau letak kat art gallery mcm ni...

nice...

Mr iz said...

wah ada bakat tu...payah juga nak buat ni..bentuk spider..wireframe lagi... bole bikin duit ni kalau guna bakat tu...

Afida Anuar said...

perghhh...mantapp...

HEROICzero said...

woaaahhh nice kot .

yelah , mau luka2 nak kepil2 sampai jadi lelabah . kekekee~

nice. serious nice . =)

fuad ansari said...

leh wat hantaran kawin... (",)

Fyqa said...

pehh kretipnye

Titisan Hujan said...

@ ORLANDO AHMAD
insyallah..slm akn d smpaikan gk.skg tgh mbizikan diri menconteng2 dinding umah abah

@ Niena Pengembara Ilahi

=)

@ Tukang Karut
okeyh

Titisan Hujan said...

@ hanjila
tu pn sllu d berikan support

@ CassiaSiamea
alhamdulillah..kurniaan driNya

@ blog-tips-kurus
wah cm menarik tu...

@ James Alexander
penah terpilih utk diletakkan dlm art gallery tp die xnk bg

Titisan Hujan said...

@ hanjila
tu pn sllu d berikan support

@ CassiaSiamea
alhamdulillah..kurniaan driNya

@ blog-tips-kurus
wah cm menarik tu...

@ James Alexander
penah terpilih utk diletakkan dlm art gallery tp die xnk bg

Titisan Hujan said...

@ Mr iz
da ckp kt die..tp skg tgh bizi blja.jd xleh nk penuhi permintaan lg lah

@ Afida Anuar
skg mjadi sifu pd kwn2 yg len

@ HEROICzero
kalo tgk die bt..sm byk dgn merungut.keh keh

Titisan Hujan said...

@fuad ansari
mmg nk kna bt awl la tuk jd hntaran..hehehe

tp gud idea gk tu

@ Fyqa
die mmg suke mende2 gni

taliff said...

Fuh, kretif! kim salam jugak dengan adik (nak ikut komen2x kt atas)

intan.maisarah said...

susah nak bengkok bengkokkan lelabah tu



hasil kerja yang bagus

pasti hati dia lega bila melihat hasinya

shameel Iskandar said...

hebat sebab susah mau buat ni.

si para para said...

wow sangat kreatif adik kamu,.
terbaikkk

ghost writer said...

boleh aku tempah satu dari adik kau TH..?

aku nak bentuk lelaki yang berpayung..

Titisan Hujan said...

@ taliff
insyallah...akn dsmpaikan salam itu

@ intan.maisarah
mmg pn..teruk luka2 tgn die

@ shameel Iskandar
ant hasil yg terpilih utk letak kt gallery

Titisan Hujan said...

@ si para para
lom tgk yg kakak die buat plak..
eheheh

@ ghost writer
hahaha..perli ke hape ni??
bak design..die kta ok jek