Followers

Monday, June 27, 2011

::plan pertama::

video


RINDU MUHAMMAD NABIKU

lagu yang sangat comel..
nanti masuk dunia yang kedua yang telah ditinggalkan itu, perkara pertama nak buat ialah tunjukkan video ni pada insan-insan istimewa itu...

walau tak pernah bersua...tapi sudah terasa merindu. merindu untuk mendidik kalian yang istimewa



antara stdnt yg penah aku ajar..kedua-dua mereka ni kategori sindrom down...u oll alwez make me smile (kini dalam kenangan)



p/s:get redi tuk jadi pendidik kepada insan-insan istimewa

23 comments:

ZORA said...

jadi warga pendidik....hebat...zora sgt mnghrmati warga pendidik...:P

liyana said...

wah..akak..memerlukan kesbrn..
mak spupu pn ade jd pndidik student istimewa//

niena shopping2u said...

akak mmg suka lgu ni :)
Hadad Alwi ngan S07 yg nyanyi kn.. erm tu lah..
wah.. ke oversea terus hehe

Titisan Hujan said...

@zora

bgus la...moga berkat ilmu yg dapat

@liyana

hurm...mmg pn.tp asik sengih dgn gelak je kalo dk nga mereke2 nih

Titisan Hujan said...

niena shopping2u

ehehehe....oversea bkn jauh pun
p bangkok tu je

Afida Anuar said...

jeles la dengan cikgu-cikgu ni..dapat buat saham akhirat yang banyak! Apatah lagi mendidik insan-insan istimewa..moga Allah merahmatimu selalu dik;)

emieysandra said...

slmt berpraktikal! xdpt tgk video tu..tenet slow kot ;(

James Alexander said...

jadi guru cenggini baru boleh dikata guru pelita hidup...


bukanla nak trus naik jadi guru besar jek... hehehe...


anyway, may god bless you always...

Nasriq said...

aku bukan jenis penyabar yang sesuai nak jadi cikgu...

~Kisah Hati~ said...

semoga tabah mendidik... :)

Mr iz said...

moga menjadi pendidik yang terbaik untuk insan istimewa.... tahniah....

ujan panas said...

ya allah comey nya budak tu nyanyi...
apapun selamat dan permudah segala urusan buat kamu titisan hujan...

Kakzakie said...

Walau dengan hanya memberi sebaris ayat yg mampu dijadikan ikutan baik ganjaran sudah terlalu besar apatah lagi hingga menjadikan mereka lebih baik dan sempurna. Allah.... beruntungnya....

CassiaSiamea said...

gud luck..

alif haris said...

semoga mnjadi warga pndidik yg baik dan produktif :)

JARI YANG TERBARAI said...

gud luck.... anak2 istimewa ni penyeri hidop gua hari2 kat kampong ni

Titisan Hujan said...

@afida anuar

tme kasih akak..^^,

@emieysandra

slmt bpraktikal jgk

@ James Alexander
tenkiu James..bkn sng nk jd cikgu pd insan2 cenggini.moga hati ini teus ikhlas utk mendidik

Titisan Hujan said...

@Nasriq

tu pasal TK jd engenieer

@kisah hati

insyallah...smoga dipermudahkan sgla urusan

@mr iz

tme kasih.insyallah ^^,

Titisan Hujan said...

@ujan panas

tme ksih..mmg comel kn bdk2 tu

@Kakzakie

tme kasih akak as peringatan ini,akanku cuba yg terbaik

@CassiaSiamea

tenkiu ^^,

Titisan Hujan said...

@alif haris

insyallah..mencuba sebaiknya

@JARI YANG TERBARAI

tme kasih
yeke..best kn dgn dorg

Qaseh dalia adelia said...

suka that vid .. gud luck sis .. semoga dapat mendidik mereka2 yang sgt istimewa ni

Anum said...

hai
nice blog
salam perkenalan
follow me back
thanks

taliff said...

Saya Juga amat menghormati Cikgu saya! Kerana Cikgu kita berjaya!