Followers

Tuesday, May 17, 2011

:: nak pi Berperang ni ::

perjuangan masih belum selesai..
godaan dunia sangat kuat, tapi tak pe aku lagi kuat. kalo tak...
tak de nya nak p berjuang.

pedang hanya berkilau...tajam nya masih diasah.
namun DADAH masih tidak aku lupa untuk ambik..

kuda tuk perang pulak sedang dijaga siang dan malam
jaket besi sentiasa digilap dengan baik-baik takut berkarat..

bilik perang berlonggokan pedang yang nak kena asah..
tapi tak pe aku tetap tak kisah mengasah pedang-pedang ni.

skill bermain pedang dah lama dipelajari..
time nak praktik je tak lama lagi..
tapi lepas ni harap nya skill akan aku turunkan pada pejuang len la plak...

mahu tinggalkan rumah ini terasa berat hati...
kerabat disini pasti akan dirindui
namun demi amanah dan tanggungjawab..
aku harus pergi..

aku

nak pi berperang ni...

aunt google ni punye...tapi aku xde la pakai cmni nt nk perang.berbaju kurung je

doakan akan kejayaan aku..
insyallah..aku yakin aku akan pulang dengan kejayaan.....tunggu tau!!


godaan dunia - aku dengan brukband
pedang hanya berkilau - ilmu  ada *tapi xtau ingt ke x ~~tapi xpe masih diasah

DADAH - aku tetap tidak lupa berharap pada Illahi
kuda - solat lima waktu
jaket besi - alQuran jadi pendamping

bilik perang - aku dan buku

rumah dan kaum kerabat - melangkahkesana dan the blogger laaaaaaa~~
nak pi perang - EXAM!!!

p/s: tengah mempersiapkan diri...bila perjuangan dah selesai aku kembali..insyallah.doakan kejayaan aku

22 comments:

Nasriq said...

tetiba bersemangat lak ni...

Titisan Hujan said...

nk ikut kah??

Nasriq said...

oooo... tak mau la... hoho... pedang tumpul...

HEROICzero said...

gud luck!

pancung musuh habis2an!

=)


All the best.

aNiS aNiSa said...

smoga berjaya =)

liyana said...

good luck!berjuang habis2An kak!=)

shameel Iskandar said...

Pada mulanya ingatkan nak gi berperang mcm laksamana ibrahim ali tapi rupa-rupanya nak berjuang dlm exam.

Gud luck yer.

pembaris said...

Fisabilillah boleh treima zakat kan...

Republic Aku said...

guna segala tipu helah mu...

Titisan Hujan said...

Nasriq

da jd panglima xpe r...

huhuhu

Titisan Hujan said...

HEROICzero

tme kasih.insyallah..dlm debar slagi blom bhadapan dgn musuh

Titisan Hujan said...

aNiS aNiSa

amin..mudah2an

Titisan Hujan said...

liyana

insyallah..akak akan cuba yg terbaik
jgn rindukan akak tau

ehehehe*perasan

Titisan Hujan said...

shameel Iskandar

hnya mampu pahlawan dlm dewan jek ni.
pape pn tme kasih ^^,
insyallah.try the best

Titisan Hujan said...

pembaris

a ah..mmg pn.tp dh lma tertunggak

Titisan Hujan said...

Republic Aku

baiklah

*walaupun xde skill tipu helah.skill goreng mengoreng mungkin boleh. ^___^

Titisan Hujan said...

TitisanHujan sudah merindui rumah dan kaum kerabat.tapi mau menjengah tidak punya ruang lagi.sudah terlalu singkat.

pape pun teruskan dengan penulisan anda.wink!!!

republik n9 said...

asah pedang elok2, pekena dadah yang paling kaw ;-)

Titisan Hujan said...

baikk..tp skg xdpt nk asah dgn baik

hilang fokus =(

Mr iz said...

semoga berjaya dengan jayanya...he he he... saya pedang tak ada parang ada le...he he he... kalau nak pinjam bagi tau aje... beres....

Titisan Hujan said...

pedang td da bengkok =.=''

nk pjm yg Mr Iz la plak.nk guna tuk minggu dpn ni

ubi said...

berjuang dengan kekuatan yang ada

kekuatan=ilmu..:)