Followers

Sunday, February 20, 2011

:: naK....kaWin ::


huwaaaaaaaa..........
ni paling tak suka nak hang 0ut ni time weekend camni....
tapi kengkawan punye pasal. Dalam rela paksa aku kua la jugak. Pape pun, suka hang out dengan k0rang sume. ^^, even da lama aku tak jenjalan time weekend. asik terperap kat bilik je. siyes tahun ni, ni kali pertama aku hang 0ut.fuhh..lama jugak tak jenjalan window shopping

tapi dalam suka ni tetap jugak tak suka..yang tak suka nye bila
1) bersesak dengan orang yang ramai..dimana-mana je even kat dalam tandas
2) kena c0ntrol nafsu untuk memberi barang yang bukan keperluan
3) kena c0ntrol jugak nafsu untuk membeli eskrim dan c0klat...adeiiii (-_-!'')
4) kena jaga pandangan..tak mau tengok yang bukan-bukan..tapi takkan nak kena tunduk je???
5) barang yang dicari tak de..huhu~~~kuciwa bet0l.
6) teng0k kapel-kapel jenjalan pegang tangan


hurm....nak tau kenapa list yang ke6 tu dibesarkan???
sebabnya aku rasa jeles..adeiii.............jeles yang teramat sangat.
huwaaaaaaaaaa....siyes memang jeles tengok korang-korang yang kapel ni. jenjalan sesama, makan pun suap-suap. wahh...pe sal la sweet sangat. tau tak betapa tergurisnya hati ni nengoknya.(moga kapelkapel ni dah kawin la) nak jugak merasa..

hurm..........
tetiba terdetik..tak sabar rasanya nak kawin. tapi...............ade ke yang nak kawin dengan aku ni??

rasa ni datang sebab nak merasa perasaan BAHAGIA bila berpegangan tangan. Keluar sama-sama. makan pun leh suap-suap macam korang yang kapelkapel tu. Tak aci la asik-asik tengok korang je buat. aku pun nak jugak. Tapi aku punye style tak nak la cam korang. Aku dah selalu teng0k.
aku nak orang yang pegang tangan aku tu, pimpin-pimpin tangan ni adalah pakwe aku yang bergelar "SUAMI"...

whoaaa..cam best je.....
bila ada yang akan pimpin dan jaga diri ni~~~~



p/s : kini bahagia dengan diri ini seadanya..^___^

No comments: