Followers

Monday, December 6, 2010

Biar Sampai Syurga

Boleh dikatakan ini antara video yang wajib aku view...ntah kenapa aku rasa dekat sangat dengan video. Pertama kali masa aku view video ni, aku dah jatuh cinta pada video ni. ^^,
bila aku rindu kat dia, aku tengoklah video ni. Aku pun tak tahu kenapa perlu aku rindu pada dia.
hurm...hanya Tuhan yang tahu

Entahlah....
hari-hari aku terus berdoa,
moga gelombang rindu ini dapat dirasa olehnya.
hari-hari aku buka emel. kot-kot ade emel dari dia. 
tapi semua itu...
tinggal harapan.
bagaimanapun..aku akan teruskan perjuangan aku disini
dan dia teruskan perjuangannya disana...
mudah-mudahan kami akan berjaya.
tak kisah la berapa lama...
bagaimana
dimana
bila
insyallah..kita akan bertemu kembali.
moga persahabatan antara kita bertiga akan terus kekal hingga ke akhir hayat
aku sayang kalian berdua.
hari-hari aku merindui kalian...
hadiah itu, 
sentiasa menemani aku setiap malam...
kemana aku pergi, tidak pernah aku tinggalkannya..
itulah antara harta yang paling berharga buat aku....
kerna hadiah itulah
peneman tika aku gembira
peneman tika aku sedih
peneman tika aku sunyi
peneman tika aku kesejukan
peneman tika aku keletihan
peneman tika aku sendiri
penaman aku tika menuntut ilmu
aku suka pemberianmu itu...


No comments: