Followers

Wednesday, August 13, 2014

karenah anak istimewa

selalunya sampai tempat kerja dalam pukul 7.15 pagi
hari ni awal pula sampainya. rupanya Allah nak suh aku buat kerja amal..insyallah
pepagi masuk kelas dah ada bau yang kurang menyenangkan.

bau tu datang dari sorang murid...dia dah terbuang dalam seluar. pembantu murid tak sampai lagi. kesian plak nak biar dia duk dalam keadaan camtu. tambah plak kena gelak kat kawan-kawan.

aku pun bawa la pegi tandas...nak cuci dia susah la sikit sebab berkerusi roda. mungkin tadi dia tak sempat nak pegi tandas kot sebab keupayaan dia terbatas.

memang habis satu badan la terpalit segala benda alah tu. mandi balik la jawabnya tadi. nasib baik aku dah biasa buat kerja ni kat anak-anak buah. lau tak mau kembang tekak ni...

ni moment masa sambut besday JUN lepas

5 comments:

Nurzakiah Hanum said...

have fun with them

Hazmin Hamudin said...

Besar pahalanya kerja macam ni. Kesian kena gelak dengan kawan2.

Titisan Hujan said...

nkak hanum - memang seronok dgn mereka even sgt menguji kesabaran

hazmin - nak marah pun bkn dorg blh paham...sabo kn je la.ikut hati geram jgk

Khai faiz said...

hai TH, selamat hari raya

Tukang Karut said...

merihanya... tapi kena sabar layan budak2 macam ni...