Followers

Monday, May 19, 2014

bunga hari guru




kalut menyiapkan gubahan bunga untuk hari guru..sampai sakit-sakit jari dengan kuku tangan ni
apa pun..
SELAMAT HARI GURU


tetap mengingati guru-guru yang banyak memberi impak besar pada diri aku. tapi tak bermakna guru lain tidak memberi jasa pada aku

paling bermakna cikgu tadika - banyak mencungkil bakat aku. dia yang asah bakat dan kebolehan aku...
terima kasih juga pada mak abah dan keluarga..menjadi guru yang terbaik
terima kasih pada tok guru mengaji yang sangat sabar mengajar aku mengaji

3 comments:

shameel Iskandar said...

Saya teringat kata2 Jean Jacques Rousseau, si arkitek Revolusi Perancis. Revolusi yang mengakhiri pemerintahan Raja Louis XVI dan Maria Antoinette. Katanya “Kita belajar bersama hidup. Pelajaran pula bermula dengan permulaan nafas dan kekurangan yang dirasai adalah guru yang terbaik.”

Selamat hari guru buat TH

HaiDa HiDa said...

cantik bunganya. kreatif TH ni. sakit pun takpe jnji puas hati. :)

Selamat hari guru..

anamizu said...

TH ni kreatif betol.. rajin pulak tu buat benda DIY ni :)