Followers

Wednesday, December 26, 2012

semua hari ini...

hari ini 26/12/2012

hari ini ulangtahun arwah adik yang ke 18. hampir  7 tahun adik pergi. sungguh rindu akan senyumannya. sungguh aku rindu pada dia.

hari ini juga sejarah besar yang telah Allah tunjukkan kepada kita. tsunami yang telah melanda Acheh. ramai umat yang telah meninggal akibat tsunami tersebut. masih ingatkah kita akan tarikh peringatan Allah terhadap kita ini???

jika tidak kerana tarikh ulangtahun arwah adik mungkin payah juga untuk aku ingat....hmmm

alfatihah untuk kalian semua.


hari ini 26/12/2012
adalah hari ke-4 aku di tahan dalam wad. doakan aku dan baby semoga semuanya selamat. agak berdebar menanti pukul 4 petang hari ini..moga-moga semua baik belaka.insyallah.aminnn


4 comments:

ewanthology said...

dah pregnant ni kena lah berhati hati dgn kerja yg dibuat. Jgn buat kerja berat berat dgt

fuad ansari said...

26 Disember mmg hari yg menakutkan..

Takut2 ia menjadi hari kemurkaan Allah swt dek kerana keterlampauan manusia menyambut hari perayaan.. (",)

Jamal Ali said...

26 Disember, mungkin ada permulaan setelah lama berpisah.

Saya doakan agar baik-baik belaka!

shameel Iskandar said...

Tahniah TH sbb dah pregnant. Jaga kesihatan selalu.. Kpd arwah adik TH, byk2kn doa utknya agar arwah damai di sana.

Sy sntiasa ingat tarikh Tsunami kt Acheh sbb ia jatuh pada hari Krismas.