Followers

Sunday, December 9, 2012

ohh..kamera

tetiba kesayangan aku nak beli kamera DSLR.
hmm..agak-agak model apa yang ok?
kalau boleh nak tetap  dengan brand NIKON.




style zaman neolitik 

dah survey la sikit-sikit tapi tak tau jenis mana yang ok,yang lebih mesra pengguna

11 comments:

khairul hassan said...

abg x reti nk komen sbb x pandai bab2 camera ni

Asrul "iLham" Sany said...

sy pun haram tak tau hahaha

Tukang Karut said...

bajet?

kalau dalam 3 k, D90

Kalau dalam 2k je, D3200

Kalau 4k, D7000

Kalau ada banyak duit, D800...

Uncle Jonni said...

owh.. aku pakai kamera henpon je.... huehuehuehuheue

ghost writer said...

Lepas dah ada dslr mulalar buat tagline, setiap gambaf adalah cerita. :-)

Hadira Kifly said...

Dira pakai poket camera je... hehehhe

penjajah minda said...

kamera nokia xpress 3.2mb je. murah2

yana lyana said...

nikon memang ok!

محمد رازيق said...

x bape reti nak suggest. tapi nikon sume ok. hehe

iKhRam said...

kalau saya
saya nak canon

sebab ada yuna..

setiap gmbar ada lagu
hahaha

Khai faiz said...

Kalu zaman neolitik ko dah maju mcm ni.. Mcm mana ek ngan zaman paleolitik ko ek.. Zaman pakai cawat plak mcm ne.. Sekadar bertanya...hehehe