Followers

Thursday, January 19, 2012

carilah hikmah

"carilah hikmah dalam setiap ketentuan Allah, supaya timbul rasa kesabaran dan kesyukuran. setiap yang payah pasti ada kesenangan , setiap kesabaran pasti ada ganjaran. jika sesuatu itu ditakdirkan untuk kita, tiada siapa boleh menghalang. namun, jika bukan ditakdirkan untuk kita, pasti takkan dapat walaupun dalam genggaman"



comel kan TERU-TERU BOZU ni...mende ni pun ada kaitan dengan hujan












p/s:esok sudah mau balik kampung..doakan TH moga majlis pertunangan berjalan dengan lancar. insyallah bila majlis kawen nanti, TH jemput sahabat semua ^^,





24 comments:

Pn. Sheila said...

InsyaAllah... smg selamat semuanya...amin...

Titisan Hujan said...

mudah-mudahan lah..lom buat pape persiapan pun ni lagi.hehehe

Muttallif said...

Tahniah! Semoga berjalan lancar semua..

Daddylicious said...

sabar kunci kepada kehidupan...;)

Afida Anuar said...

Aminn..insyaAllah..

moga dipermudahkan segala urusannya..

Tukang Karut said...

semoga semuanya selamat...

izfanora said...

tahniah.. semoga selamat semuanya..

lama dah tak berkunjung ke sini.. rumah baru dah dia.. :)

dill said...

Tahniah cikgu. Mabruk!

dill.

ghost writer said...

bertunang lar jangan lama,cukup masa kawen saja..agar kau tak menyesal nanti. - nih lirik lagu yang aku cilok dr mana ntah.

selamat bertunang. :)

si ngokngek said...

teru-2 bozu,mcm besa dgr dlm kartun..

HAHA,selamat bertunang & menjadi tunang orang...

Titisan Hujan said...

terima kasih buat semua sahabat ^^,

Hanis MY said...

tahniah! happy for u... okies akan ditunggu kad jemputan perkahwinan...

delarocha said...

bertunang? tahniah

ZORA said...

semoga semua urusan dprmudahkan...

El-Janna said...

kdg2 susah nk perasan hikmah:(
btw.. selamat bertunang^^

Sham said...

syabbas, tahniah...wah ni sedang berdarah manislah ni...nyamuk suka ni...

beautiful_rose said...

sudah mahu bertunang?
tahniah moga kamu bahagia dengan pilihan hidup kamu =)

Pembunuh Tanpa Bayang said...

selamat bertunang...

HiDa said...

Selamat bertunang TH.. Semoga semuanya dipermudahkan..

a.samad jaafar said...

selamat bertunang geng..jangan bimbang..tentu semuanya akan berlangsung dgn lancar insyaallah..

~SaL IjOu~ said...

tahniah..moga dipermudahkan segalanya~ =)

Potrait Admirer said...

tahniah..selamat bertunang..=)

shameel Iskandar said...

selamat bertunang TH

Cikgu Ma said...

tahniah...nnt kawen post gmbar satu kat sini..insyallah, dtg bertandang nak kenal pasangan anda...=)