Followers

Wednesday, April 20, 2011

:: pain killer ::

dunia lama kembali seperti biasa....dunia sementara telah ditinggalkan buat sementara waktu......see u next month xD.....

perkara pertama pada minggu pertama ini ialah....aku menyesal sebab mengungkapkan kata "BOSAN"...
rasa berdosa sangat bila boleh aku cakap camtu.....lepas ni xnak cakap dah camtu. sebab sebagai khalifah aku terasa malu bila mengungkapkan kata itu. =(

minggu ni jugak aku hilang fokus...tersangat hilang fokus. sedangkan kerja makin bertimbun. program makin bersusun dalam time table. (-_-!)

bila hilang fokus...dunia aku haru biru rasanya. fenin-fenin lalat nie boleh menjadikan aku bertambah blurr....gara-gara pain killer hidup rasa di awan-awangan. hope fisioterapi yang akan dijalankan esok adalah yang kali terakhir. dan appoitment dengan incik doc sebulan akan datang adalah kali terakhir jugak.

stok ni dah habis...skg dpt bganda2 lagi banyak

ponat ehh nak makan...make me sleepyyyyy...........

tak sanggup untuk hidup bergantung dengan ubat yang hari-hari buat aku mengantuk dan hilang fokus....


p/s : TH terus tersenyum..ikhlaskan diri

8 comments:

ujan panas said...
This comment has been removed by the author.
Titisan Hujan said...

^^,
ketidakdiketahuilah.....dah terbiasa la awop

Mr iz said...

huuihh banyak nye ubat tu... sakit apa ni....

fuad ansari said...

Salam...

Uiks banyaknya ubat.. terkejut tengok..

Mudah2an sakit itu menjadi kafarah dosa2.. (",)

delarocha said...

sabar, sakit itu penghapus dosa

Titisan Hujan said...

Mr Iz
huhuhu....xdpt d pastikan lagi. =(
dlm rawatan.tp dh ckup muak tuk ke hosp dan terapi

Titisan Hujan said...

fuad ansari
wslm...
byk lg ubt ni haa..dh xlarat nk makan.xmkn sakit.makan ngtuk...(-_-!!)
amin...mudah2an

Titisan Hujan said...

delarocha
insyallah...sedaya mampu =)