Followers

Sunday, April 24, 2011

::KATA BERKATA::



Kata mata aku pedih
kata lidah aku keluh
lalu kaki berkata aku kaku...
...kata hati aku bagai nak mati
kata jiwa aku lara
lalu akal berkata aku kusut...

Tetibaje tangan menampar semua..
Bisinglah korang nih...seraya bertanya..
dari td senyap ko nak kata apa?
Lalu KATA pun berkata........
aku tak mahu berkata apa-apa...

~angah arie~
p/s : diam itu lebih baik andai kata-kata itu bisa mencalit dosa 

15 comments:

Cik Cempaka said...

haha

kite pun xtau nak kata apa2

tapi tangan gatal nak komen jugak

Titisan Hujan said...

hahha...gatal nie.
ngeee~~~gurua je cik cempaka ^^,

delarocha said...

diam itu pintar

Pengemis Cinta Ilahi said...

wah, puitisnya. x mampu nak berkata apa2. NO comment!! hehe

Titisan Hujan said...

delarocha
dan diam itu lebih baik

Titisan Hujan said...

PCI
hurm....no komen gk nih ^^,

KHRLHSYM said...

diam lebih baik mungkin kerana dalamnya bising.

Titisan Hujan said...

jadi diam adalah yg terbaik

azi nur said...

kata hati merayu aku pergi...

JIJI YU said...

gurm..diam itu terkadang alamat redha..

mirah dan akob tu name arnab aku le

Titisan Hujan said...

azi nur
nk pergi mn tu??
nk ikot

Titisan Hujan said...
This comment has been removed by the author.
Titisan Hujan said...

JIJI YU
redha..pastu pasrah

tau la.tu nk sekor bt teman mashi den kt umah.sbb moshi dh mati =(

liyana said...

yup..stuju!

Titisan Hujan said...

liyana

welkam my blog ^^,