Followers

Monday, December 27, 2010

26 Dec 2010

hari ni hari ulangtahun arwah adik..alhamdulillah, kali aku berpeluang untuk menziarah kubur adik.
Syahdu plak pagi-pagi berada di tanah perkuburan, ditemani oleh adikku sorang lagi ni.




cuba bertahan dari mengalirkan air mata..tapi kenangan demi kenangan menjelma. Ya Allah betapa aku merindukan adik
.Masih kukuh lagi kenangan bersamamu di ingatan walau dah 2tahun kamu pergi...
kalau boleh tadi nak lama-lama sikit kat kubur adik...tapi kena balik dulu. Tak boleh nak lama-lama nanti lagi teruk menangisnya.
Memang tersangat rindukan adik. Terasa seolah-olah adik ada disisi tadi.
semoga ikatan kita akan sampai akhirat kan adik
akak janji akan menjadi yang lebih baik dari sekarang ni..
semoga adik ditempatkan di kalangan orang yang beriman dan sentiasa tenang disana
akak akan sentiasa merindui dirimu dalam setiap hela nafas ini
dan juga dalam doaku.


5 comments:

NajihahElFaizah said...

salam takziah. semoha roh adik dicucuri rahmat ya.

sedekahkan banyak-banyak untuknya, walaupun bukan secara materi, doa sudah mencukupi. :)

jangan sedih2. semua manusia akan pergi. cuma kita kena kuat dan bersedia untuk hadapi semua tu ya:)

zia amalin said...

insyallah..bila terlalu rindu.terase la jgk.tme kasih najihah ^^,

liyana said...

samela akak..yana pn mcm akak..seorg adik dh kembali ke rahmatulllah..

Titisan Hujan said...

owh..yeke
akak dh kehilangan 2org.
sorg adk dan sorg kakak

skg ni akak sorg la pmpn dlm pemily

liyana said...

owh..aah..so tinggal 3 skang ni..
yana je perempuan sorg abg n adik..